joi, noiembrie 13, 2008

de drag de ei ...







5 comentarii:

G_Blackangel spunea...

Hmmm Pierrot, dulce-i vinul din Moldova, nu? te lasa cu limba scoasa:P :))

Bogdan spunea...

Superbe creaturi. Cum le cheama. Motanul pare a fi Zorro, dar pisica?
Si eu am o "turma" de pisici acasa, la tara. Vreo 8, 9 cred. Poate chiar si mai multe, daca au fatat intre timp.
Eu abia astept sa ma duc acasa in Vacanta de Craciun si sa ma bag in pat cu matzele, sa le aud cum torc. Ale tale par mai de oras (nu e un repros), dar ale mele sunt pisici de tara si au un arsenal de prostii de numa-numa; De exemplu, am un motan care, nu stiu cum Doamne iarta-ma, a reusit sa intre in camara, unde era muschiul de porc afumat si carnatii la uscat. A iesit a doua zi (in suturi); animalu'... nu a putut sa manance din slanina... s-a dat direct la muschi. Alta data o matza a rupt strecuratoarea cu branza... nu stiu cum de nu i s-au prins dintii. Mai am unmotan care deschide usa (poate parea comic, dar ia sa te vad eu pe tine cum stai in decembrie cu usa deschisa :)) si cu motanul alaturi, care pe langa faptul ca a facut o prostie, mai si priveste nevinovat)Acum revenind la amintirile placute, imi plac enorm animalele si pisicile in special. Copilarind la tara am "interactionat" cu multe. Am luat si de pe strada si duceam acasa cand eram mic; Daca vrei iti zic si pisicile, ce si cum le cheama/ le chemau. La unele le stiu si arborele genealogic. Majoritatea descind din Doinita, o pisica pe care am avut-o tare de mult, harnica tare.
Aaaa, am avut un motan pe care era sa il manance cainele. A stat cocotat in salcam cateva ore (cainele il astepta jos).
Hmmm, ar mai fi cate ceva de zis, dar mai las si pentru data viitoare.

akritura spunea...

bogdan, esti genial. credeam ca numa' eu am cireada de mite,botezate cu nume pagine. si eu gaseam mite jegoasse si rapanoase la tomberoane la iasi, le "educam" in casa si apoi le mutam la "mosie". evident ca majoritatea erau semi-tembele, ca habar n-aveau ce e aia vrabie careia poti sa-i rupi gitul cu ghearele tale pentru a-ti astimpara monstrii din stomac (vezi pierrot, care si acu' niauna la mama pina se indura sa-i scape cite ceva de bagat in gura), dar apoceul mitzelor tembele de oras a fost Tix, care cind am adus-o la tara toata ziua se zbenguia pe acasa si zburda peste tot, alatri de celelalte pisici; numai cind facea pipi si caca se baga in casa.

Bogdan spunea...

Matze tembele zici? Ia hai sa iti zic eu cateva (cu toate ca nu consider matzele tembele; mai degraba oamenii sunt tembeli):
Meghi (sau Magy, sau in fine... nu i-am scris niciodata numele, dar il strigam Meghi) a pus labuta pe taietorul de lemne ... in timp ce mama mea taia lemne. Consecinta... o labuta bolnavioara.
Pedala (motan) sugea la ma-sa ... in acelasi timp cu fratii lui, cu 1 an mai mici. Consecinta... o palma peste cap.
O pisica (i-am uitat numele, dar o sa imi aduc eu aminte) s-a gandit sa se joace ... cu un pui. Consecinta... un papuc dupa cap.
Pedala sau Maneta, nu mai stiu care, cand era mic s-a gandit sa manance zer din oala. Consecinta... a cazut inauntru. CAnd a iesit, ziceai ca a vazut un film horror.
Alta pisica s-a gandit sa doarma pe o scroafa... si sa se joace cu ghearele pe spatele scroafei. Consecinta... a papat-o scroafa.
Tot Meghi s-a gandit sa manance... pulpanul din farfuria lui frate-meu, Iulian. Consecinta... o imbratisare de la Leu (cainele; nu stiu daca am mentionat, dar Leu nu era un fan al pisicilor).
O pisica a vrut sa fete (nu stiu daca am scris corect... in fine sa nasca :P); locul ales, in pat, langa taticu', care se odihnea. Consecinta... eu mi-am luat o palma. De ce? nu stiu :)) .
Meghi (cand era batran) s-a gandit sa manance (puii de iepuri). Consecinta... a fost deportat la 20 de km departare la o sera.
Cam atat :D, pentru moment. Dar sa stii ca mai am.

Irina Dan spunea...

Una din matzele bunicii mele a fatat intr-un dulap plin cu prosoape noi noute. Cata igiena pe capul ei. Alta mata ii smantanea oalele. Mai nou, cele 4 matze actuale dorm in grajd la vaca, pentru ca acolo au sursa de randunele proaspete si lapte ca desert. Magaratz s-a facut mare monstru frumos, noroc ca l-ai trimis la tara, ca altfel eu nu mai aveam laptop, Cosmin nu mai avea ochi si tu erai fugita din tara :))Ca motanul era pericol public la bloc.