joi, aprilie 30, 2009

blog abandonat

in loc de "Acul din carul cu fan", blogul meu ar trebui sa se cheme:
 "locul in care nu scriu niciodata",
 sau
 "loc inventat acum un an (ca sa-mi amintesc de placerea de a scrie si de a-mi da cu parerea), pe care l-am ignorat in ultimele 6 luni" 
sau
"ia uite niste nimic!"

in alta ordine de idei, dupa citeva luni de hibernare, in care mi s-au intimplat numai chestii plictisitoare,  in afara de cele nasoale, ma trezesc incet- incet la viata, ca vaca domnului la soare dupa o iarna lunga. si mi-am facut curatenie in casa si in curte si am inceput sa-mi numar animalele: mi-au mai ramas doar citeva, ca restul ori au fugit de acasa, ori au crapat, ca nu mi-a pasat destul de ele, ori le-am sucit giturile ca mincau pui. 

intre timp, au inflorit copacii. si s-au si scuturat.  

si am descoperit ca pe paharele mari de la Ikea scrie made in russia.

2 comentarii:

Irina Dan spunea...

Lasa ca iti vine una din animale acasa acusica. Si sa nu indraznesti sa ii faci mancare dintr-aia buna, ca n-are voie decat piept de pui pe gratar :) Si vine cu berea de gat.

akritura spunea...

mincare? da' o pomenit cineva de mincare???

rabdari prajite cu apa rece, potaie!