miercuri, septembrie 15, 2010

articol pe o tema data

...and the winner is : the puppy!!!!!!
dragilor, o stiti pe prietena mea,  Potaia, care face ce face si imi mai da cite o idee despre lume, viata, globalizare, tanga, barbati, paracetamol, aluminiu, muci, cariera,  Bill Clinton, sucul gastric, tampax, cartofi prajiti, etc.

azi zice: " cel mai tare ar fi ca tu sa scrii despre Michael Jackson...nici dracu nu s-ar astepta la asta".
am acceptat ideea ca pe o manusa alba aruncata intre fani. am auzit atitea despre maical, am citit atit de multe pe blogul irinei, am cunoscut atitia oameni care l-au adorat, am auzit atitea glume proaste, atitea cintece de-ale lui, atitea legende, incit habar n-am de unde sa incep.
"unori nu-i nevoie sa incepi, poate e suficient sa continui" , ar zice proasta aia din Liceenii.
zis si facut.
aaaand...ACTION!
eram in clasa a ...patra (cred) in '92, cind a venit maical in romania prima data. CUT!!!!
nu ne intereseaza ca a venit in romania si a cita oara a venit. eram micuta, mergeam la scoala, la generala 23 , cu tramvaiul 5. din dacia pina in podu ros, din tramvai, scanam cu privirea cele citeva chioscuri de ziare pecare le intilneam in drum, sa vad daca a mai aparut ceva cu maical, ca dupa ore sa merg sa cumpar. pe linga ziarele care in anii 90 erau pline de poze cu femei goale pe prima pagina, si aveau stiri scrise cu litere de o schioapa despre inflatie si disponibilizari, la toate chioscurile erau puse in vitrina reviste c macar o poza , cit de mica de-a lui  maical . ce fericita am fost cind a aparut in popcorn, in mijlocul revistei, un poster imens cu maical!!! era o fotografie facuta in timpul unui concert, purta un costum auriu (tricou cu mineca lunga si chiloti peste pantaloni , aurii), avea parul strins putin la spate, suvita in ochi si lavaliera la gura. era  facuta in miscare. mi se parea ca e atit de taaare! l-am pus pe usa in camera mea.


dubla doi.
in iasi era un post tv (o laba), se chema tele m. avea emisiuni de cacat. intre care si un top. nu mai tin minte daca era prezentat de dan dimofte de la vox t sau de sorin lupascu de la radio iasi. CUT! nu e un articol despre media locala!!!
urmaream topul in fiecare weekend. nu mai tin minte cite saptamani la rind a fost pe locul 1 "remember the time", dar ma saturasem. nici macar nu era nevoie sa le scriu si eu , sa le spun ca sustin pentru locul 1 pe maical gecsan. nu-mi mai amintesc ce muzici mai erau la moda atunci. era un fel de maical si restul.

dubla trei
imi amintesc ziua in care am primit de la mama doua casete audio cu albumul dangerous. avea pe coperta o masca, ochii lui maical si niste animale. CUT!  ce fac eu aici se cheama "stream of counsciousness?"

pauza! acum ascult radio gold fm. tocmai scrisesem cut-ul de mai sus. la radio incepe sa cinte maical, billie jean. eu fac repede un screen shot, timp in care irina ma intreaba:"gata scrisul?" .ii trimit o poza a ecranului, ca sa vada ca nu maninc cacat si ca e o coincidenta funny, si ea imi zice triumfatoare :  |vezi? maical lucreaza pe cai misterioase". gizaz!


dubla 4:
am vazut la tv concertul din 92 (eram copil). imi amintesc ca aveam emotii, fluturasi in burtica. nu stiam nimic (nu stiu nici acum) despre voce, octave, tehnica, dans , sincroane, coregrafie, efecte speciale. nu vazusem in viata mea un concert (nici la tv nici in realitate) cu atita lume in sala. n-am vazut in viata mea atitea fete sa plinga si sa-si smulga parul din cap, nu intelegeam limba engleza suficient de bine cit sa pricep toate versurile.
CUT! vai, vai,asta e funny: cind eram mica credeam ca maical cinta gresit atunci cind zice "give into me". corect ar fi fost "give IT to me!"  "ce fel de vorba e asta, give in, ma gindeam eu" . vorba kinky, as raspunde acum eu, animala batrina.


SCENA 2. (sarim peste scena 1, ca din patru duble n-a iesit niciun rahat, asa ca schimbam scena).
aaaand ...ACTION!
(prim plan pe akritura. de la git in sus. nu foarte aproape, ca se vede ca e nemachiata)
- stimata akritura, care este piesa dumneavoastra preferata din repertoriul cantautorului international maical gecsan?
- aaa, asta e simplu: aia cu slash !! dar imi place si "in the closet" si ce fain e clipul aleia!!!! si remember the time!!! dadada, "rember the time" o am in telefon. si stranger in moscow!!! vaaaai, era sa uit!! liberian girl (mi-a zis bobo mai demult ca pe piesa asta a vazut un super strip tease, ...cred si eu ca era super, ca melodia chiar te inspira.). si dirty diana!!!
CUUUUUUUUUT!!CUT!CUT!!!!!
 putina ordine in idei!!! ce-i zapaceala asta!!! la o intrebare simpla trebuie un raspuns simplu. pina la urma, care e piesa preferata??? si ca veni vorba de dirty diana, what's so dirty about it?? si ca tot sintem la piese, imi amintesc cit de teama -mi de finalul videoclipului thriller!!

scena 2, dubla 2.

(prim plan pe akritura. de la git in sus!!! nu foarte aproape, ca se vede ca e nemachiata)

- stimata akritura, care este piesa dumneavoastra preferata din repertoriul cantautorului international maical gecsan?
- nu stiu! plm....heal the world!
CUUUUUUUUUUUUUUUUUUT
eram anul trecut , in august, la 133 (e o bodega pe linga romana, chiar in statie la autobuzul 133) cu o colega de serviciu , sotul ei si niste alte cunostinte. era la putin timp dupa concertul madonnei in bucuresti, la care majoritatea celor de la masa fusesera, iar opiniile erau impartite.ditr-o vorba intr-alta s-a ajuns la ideea ca artistii pop se axeaza pe ritm, dans, imagine (show), mai putin (poate chiar deloc) pe versuri. si imi amintesc ca sotul colegei mele a pus o intrebare incuietoare: cine poate "recita" o strofa dintr-o piesa a lui maical, in afara de heal the world. toti am mormait ca "billie jean is not my girl", "thriller, thriller night", ...bla bla glu glu...pula versuri. dar toti stiam ca "heal the world, make it a better place, for you and for me and the entire human race". ii ziceam atunci irinei (si imi mentin opinia) ca daca din tot ce a ce a compus maical, din tot ce a cintat , dansat, vorbit in viata asta in mintea celor mai multi a ramas strofa despre heal the world, inseamna ca da, s-a facut auzit.


in afara filmarilor:
-mi-e rusine ca am crezut cind s-a spus de maical ca e pedofil. am crezut pina anul trecut, cind, dupa moartea lui, s-a facut dreptate. si acum regret.
-mereu am considerat-o pe sora-sa, janeta, o boarfa
-nu inteleg de ce crede irina ca maical e secsi
-m-am uitat la "receptia" de inmormintare si mi s-a facut pielea de gaina cind a vorbit fetita lui.
-imi place asa de mult "say say say", pe care o cinta cu paul mccartney, ca as asculta-o toata ziua.
-mi s-a parut scirboasa ideea casatoriei lui maical cu fiica lui elvis. fix o treaba de marketing. si mi s-a parut scribos si clipul ala in care apar amandoi, in care maical e tuns ca nick carter (de la backstreet boys) si e descheiat la camasa, epilat pe pieptul ala de pui de avicola, iar fimeia zace lesinata in cearsaf. e genul de clip care iti taie cheful de secs.
-fara sa fiu fan recunosc ca a fost un artist mare, mare de tot.

in final, adaug un filmulet. va rog sa va uitati la el pina la final.  (de fapt, finalul e bomboana de pe coliva)

3 comentarii:

Irina Dan spunea...

corect se scrie maical giacsan. Si fa, Michael e secsi pentru ca secsiness is in the eye of the beer holder.

mada spunea...

respect! pana la lacrimi! nu fac misto, nu rad, nu glumesc! felicitari!
P.S. cand o sa fiu batrana, o sa le zic nepotilor :)) ca, atunci cand eram tanara, am citit cel mai tare articol despre maical!

elena.cote spunea...

draga mea nu esti o geniala si jumatate
esti de trei ori geniala
minunat