miercuri, septembrie 22, 2010

happy

as vrea sa scriu azi despre concertul de aseara. dar habar n-am de ce nu pot. probabil pentru ca inca sunt entuziasmata ca o pustoaica, sau pentru ca nu am suficient otet la mine ca sa ma iau la trinta cu toti cei care au chef sa manince cacat cu replici de genul "vaaai, guns fara slash sucks" sau "nesimtitii au inceput cu 2 h intirziere".
azi lasam otetul.
azi sint fericita.
da, concertul mi-a placut f mult. da, inca mai am un zimbet talimb. da, inca mai aud "live and let die". si "you could be mine". si "night train". si finalul de la "november rain". si sint mai indragostita ca oricind de axl rose. si parca inca mai astept sa cinte "estranged". si inca mai tremur un pic. si inca imi vine sa topai, si sa cint. si azi imi vine sa string in brate pe toata lumea.
o sa scriu maine despre concert.

azi mai sint fericita si  pentru ca am aflat ca a venit pe lume victor matei, un bebe sugubat, despre care mamica si taticul lui au crezut ca e fetita pina azi, cind s-a hotarit el sa dea ochii cu lumea. si il iubesc pe mititelul asta din oficiu si ii doresc toata fericirea din lume, pe care s-o imparta cu parintii lui.

8 comentarii:

Irina Dan spunea...

vai, te rog nu deveni la fel de ridicola si patetica ca mine cu maicalul meu :) eu am drepturi de autor

akritura spunea...

oricit mi-as dori, asta n-as putea. :) nobody dances like michael;-)
dar raman happy chiar daca tu spui ca-s ridicola si patetica!

Anonim spunea...

victor matei este bebele verisoarei tale? cea cu sutienul?

Cika spunea...

:)) Elena, nu mi-a venit sa cred cand am citit de copil. maine-poimaine vad ca pui pe blog haine de copii, jucarii si suzete :P

akritura spunea...

@ anonim: nu, victor matei nu e bebele verisoarei mele

@cika: haine de bebe, jucarii si suzete o sa pun pe blog cind o sa nasti tu.:) abia astept sa povestesc despre laurentia si andrei cei mici.

Cika spunea...

not gonna happen :P no kids and no dogs...si TU o sa dai naveta ai de bere pe 12 august 2011 si EU o s-o beau. pe toata :)

akritura spunea...

papusike, nu zi hop, nu inca :))).

Anonim spunea...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un email ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!