joi, septembrie 16, 2010

i wanna fuck a dog in za ass

stimata redactie,
ma numesc florina, am 32 de ani, si sunt din bucuresti. locuiesc in sectorul 6, in spatele bulevardului timisoara, intr-un apartament de doua camere, la etajul 1,  confort sporit, cu loc de parcare. eu lucrez la ghiseu la oficiul postal numarul 4 din crangasi, iar sotul meu , valerian, are 33 de ani si este mecanic auto la un garaj de pe valea cascadelor. avem inpreuna doi copii, minori, manuela-izabela (9 ani) si mateo- petronius (7 ani).
sunt o femeie inplinita, fericita, mindra de familia si de serviciul meu. ma framinta, insa, o singura problema. desi sint foarte satisfacuta in viata mea intima personala, care sotul inca ma mai iubeste, in fiecare noapte dupa ce adorm am un vis care nu-mi da pace. ma visez pe mine, inbracata elegant, ca sa ma duc la servici, si pe aleia din fata blocului imi apare in cale un catel. prima data am crezut ca e grivei, cainele vecinei de la parter, dar nu e el, ca grivei are o pata alba pe burta, mai langa labuta stanga. si cum apare cainele, cu coada covrig, intai ma sperii, apoi privind boticul lui umed, ma apuca o dorinta fierbinte de a face dragoste cu el. si cainele (l-am botezat fernando) ma priveste duios, apoi imi face din ochi si isi ridica coada sus , dar pana sa pun mana pe el incepe sa schiaune. de la atata scheunat ma trezesc brusc si constat ca am facut pisu in pat.
vreau sa va spun ca nu inteleg de ce fernando ridica coada. oare sunt lesbiana? si de ce schiauna? se teme de iubire?
va rog frumos sa ma ajutati, caci sunt disperata. am fost la parintele duhovnic, i-am platit cite doua seturi de acatiste dupa fiecare liturghie, si la urma mi-a facut si o rugaciune aparte, de unde a zis parintele ca n-am ce-i face, e satana, si in caz ca imi iese in cale un caine pe strada, sa nu cumva sa ma apuc de el, ca poate ma musca si dau de, doamne iarta-ma, dracu.
doamna mazarescu de la etajul patru mi-a povestit ca a vazut fata ei la teatru o piesa cu un domn care s-a indragostit de o capra (pe care o cheama silvia), si ca sa ma duc la psihiatru, ca sa nu sap o groapa la temelia familiei mele. dar eu nu pot sa ma duc la psihiatru, ca daca afla valerian imi da cu levierul peste gura si din "cateaua dracului" nu ma mai scoate. si in plus, eu nu cred ca sint indragostita de cainele fernando, decit ca fata de el am niste pofte pe care nu le am fata de sotul meu.
de cand am aceasta situatie in familie nu mai mergem nicaieri in concediu, ca mi-e rusine sa ma urinez in paturile de la hoteluri. sotul meu m-a obligat sa nu mai beau nimic dupa amiaza, ca sa nu-mi incarc vezica, dar atunci cind nu beau nimic, e mai grav, ca in loc de pisu fac caca.
va rog din suflet sa ma ajutati, poate sint mai multi cititori in aceeasi situatie care imi pot da un sfat, caci la dumneavoastra a ramas ultima mea speranta.
v-a multumesc!
cu respect,
florina dogaru

8 comentarii:

Irina Dan spunea...

Doamna Florina Dogaru, ca sa scapati de aceste pofte si de consecintele rusinoase trebuie sa faceti doggy style cu sotul dvs din 3 in 3 ore. Veti fi asa de obosita incat n-o sa mai aveti timp sa visati.

akritura spunea...

Draga Florina, dupa cum vezi, cititorii nostri deja au inceput sa-ti ofere diverse solutii pentru problemele tale.
redactia te sfatuieste ca , indiferent ce hotarasti sa faci, nu-l pune pe sotul tau sa latre in timp ce faceti sex!!!

Andrei Cristian_mada spunea...

Doamna Dogaru, inteleg ca problema dvs este foarte grava. sincer, o sa ma gandesc la un remediu si o sa va raspund in cel mai scurt timp.
Cu respect,
Dr. Cristian Andrei 007

Andrei Cristian_mada spunea...

Buna ziua din nou!

Doamna, am stat si am studiat in cartile mele de specialitate si m-am si consultat cu colegii mei, si am ajuns la o concluzie: pentru a scapa de aceasta problema cu patrupedul Fernando, trebuie sa va luati un motan. Mare! Astfel, veti scapa de aceasta obsesie pentru saracul caine.

Sper sa va ajute.

O zi buna,
Cristian Andrei 007

Anonim spunea...

Draga Florina, redactia te sfatuieste sa-l contactezi pe Vadim sa-l rezolve el pe catzelush si tu sa te uiti :) asa o sa-ti treaca poftele...poate sa vina si Davidescu si faceti o orgie :)

Anonim spunea...

auzi papushe, dogaru am inteles de ce o cheama, dar de ce ai ales numele Florina? =))

akritura spunea...

@dr cristian andrei 007: intotdeaua am stiut ca cititorii nostri se pot baza pe cunostintele si profesionalismul dumneavoastra.

@anonim: asa au vrut nasii ei cind era mica. sau poate s-a nascut de florii...

Marius spunea...

Draga mea, ai tendinte zoofile. Nu-i ideal, dar s-au mai vazut cazuri. Ce nu are sens, e titlul articolului : cum intentionezi sa-i spargi cainelui teava de esapament ? Ai grija, Protectia Animalelor se poate autosesiza. O solutie ar fi sa cumperi un 'strap-on' si sa incerci sa-i cureti sotului teava de esapament, poate iti trece.