luni, septembrie 13, 2010

no, woman, no pink!!

s-a facut luni dupa un weekend minunat. si azi e 13.
-m-am trezit cu gitul in piuneze. si fara voce. si cu nasul infundat. si obrajii imi ard.
-cind am ajuns la iasi, brad kitt urla in casa, de-l auzea tot blocul. l-am auzit si eu, de indata ce am pasit in lift. ma gindeam ca s-a agatat prin cuier, sau s-a lovit sau...o fi ramas fara mincare...sau fara apa. in doua zile (ca atita l-am lasat singur) se pot intimpla multe. dar nu, ...dumnealui urla ca nu-i place sa stea singur. are de ales: ori invata sa se joace frumos, fara sa plinga ziua dupa noi, ori il trimitem la tara. te rog, brad kitt, alege varianta 1.
-compul de la munca s-a suparat pe mine rau. ca de aia n-a mai vrut sa mearga. cam vreo doua ore a durat pina sa redevina prietenul cel mai bun al omului. cam vreo doua ore din timpul meu, al colegului meu si al firmei. si al universului.
-mi-au amortit papilele gustative, peste care am turnat cafea fierbinte. atit de fierbinte, ca m-a luat prin surprindere. nici sa injur nu mai eram in stare.
-singurul lucru bun pe ziua de azi e telefonul magic, care confirma telepatia. cu siguranta vi s-a intimplat cel putin o data sa primiti vesti de la un prieten drag, cu care n-ati vorbit de mult, si pe care tocmai va gindeati ca ar fi bine sa-l sunati. mie mi s-a intimplat de multe ori. de atit de multe ori, incit am inceput sa cred in telepatie. si al dracului de bine e ca ...functioneaza! si odata cu telefonul magic mi-am dat seama de unde se trag toate relele . nu, nu de la faptul ca azi e 13. ...in fond, ieri a fost 12 si miine va fi 14, mi se rupe de superstitii. iubesc mitele negre.dar urasc moliile. dar de dimineata am reintilnit molia roz. si n-aveam la mine raid. asa ca as fi vrut s-o strivesc sub talpa, dar nu pot pasi cu pantofiorii mei pe chestii roz, ca e gretos.

nu mi-a ramas decit sa trec increzatoare mai departe, cu gindul la insecticide si mindra ca viata nu e roz.

2 comentarii:

Marius spunea...

La cat de acra esti, esti garnitura perfecta. As musca putin din tine...

akritura spunea...

bite me, baby!