vineri, septembrie 10, 2010

pe scurt

- azi iar ploua. mi-a intrat umezeala in oase. o sa-mi rugineasca maduva.  am uitat cum arata o zi senina. mi-am amintit insa, de cum ploua la roma. mult mult, cu picaturi mari mari. am stat doua zile si ploaia nici ca s-a oprit. sau poate s-o fi oprit , dar numai cind nu eram eu atenta;
- mitul despre "la mine acasa , la iasi, nu sint mitocani si cocalari ca la bucuresti" s-a spulberat ieri, cind un cocalar batrin s-a infipt in fata mea la rind la o toneta, ca nu mai avea rabdare sa-si cumpere cele doua pungi de seminte;
- la radiourile care pot fi ascultate in iasi se difuzeaza in draci holograf. am mai mentionat vreodata ca pur si simplu detest trupa asta? in caz ca n-am facut-o, nici acum nu e prea tirziu. ma enerveaza holograf de mor, cu danutul lor serele si cu cintecelele lor lesinate, bune pentru prostit puicute. (ma mai enerveaza si banica, si aerosmith, dar asta e alta poveste);

-biletele de autobuz la iasi sint foarte scumpe. cel putin mie mi se pare ca nu face sa dau doi lei pentru o calatorie intr-o masina jegoasa (la propriu), care circula la intervale neregulate (..dar mari) si in care stau cu ochii in patru de teama hotilor de buzunar;
-va mai amintiti de marcel pavel? si pe el l-am auzit aseara la un radio;
-in weekend voi merge la suceava pentru aniversarea zileor romascane. abia astept;
-m-am uitat pe site-ul teatrului national din iasi. n-am mai fost la vreun spectacol aici de vreo 4 ani, dar recunosc ca printre spectacolele carora fac ei reclama pe site sint vreo doua care chiar par interesante (sper sa nu ma insel);
-ne-am lamurit ca da, chinezii stiu la cobza, dar Matea stie la caval?

later edit:
iara si iara cu pace despre holograf sa injuram

6 comentarii:

mada spunea...

1. ce e o toneta? asta intra in categoria cuvintelor de genul "pascani" :D
2. traiasca matea care iti/ne inveselea zilele/serile/noptile.

akritura spunea...

1. TONÉTĂ, tonete, s. f. Gheretă, stand mic pentru comerțul stradal. – După fr. tonnelet „butoiaș”.
Sursa: DEX '98

deci, da, e fix din categoria "pascani" :)))

2. multumim,mateaaaa! mai ales ca aici n-ai niciun merit!

mada spunea...

pai zii asa, ghereta..pe la noi se zice ghereta:P
Hai numa`bine!

akritura spunea...

da' de holograf nimic, pisi????
ma dezamagesti!!

mada spunea...

pisi, imi pare rau sa te dezamagesc, da`mie mi se par draguti (pitzipoanca, deh)
si ca sa-ti revin in gratii, sa stii ca nici eu nu-l inghit pe danut serele ;)

Anonim spunea...

mue holograf...voltaj...proconsul...hi-q...taxi...