luni, septembrie 20, 2010

september rain

m-am trezit in camera in care ma trezeam  zilnic, in fiecare vacanta. pe gemuletul mic se vede scrinciobul de lemn pe care l-a facut bunicutul pentru mine. la capul patului e soba. cind eram mica ma ascundeam dupa soba si desenam pe pereti pseudo- iepurasi, aproape-catelusi si ursuleti diformi.  m-a trezit ploaia, care cadea pic-pic-pic pe acoperisul de tabla...si vaca bunicii care ragea in grajd. era inca intuneric. in bucatarie bunica asculta radio iasi si face cafeluta. bunicuta mea face cea mai buna cafea din lume, cu zaharel, si o toarna in cescute mici, cit fix pentru doua sorbituri.

idilic, nu? emotionant, asa...
dupa vreo ora asta eram in iasi, la oficiul postal dacia, unde am stat la doua cozi cite 15 min ca sa pot ridica un amarit de colet. imi pare bine ca sint ciufuta dimineata, ca altfel n-as fi putut tipa la idioata de la ghiseu.dintotdeauna mi-am dorit sa urlu la vacile proaste de la ghisee. sint toate la fel. cum e aia care scuipa simburi de cirese in "cel mai iubit dintre paminteni" , cind iese petrini din puscarie si se duce la fortele de munca.

doua saptamani , zi de zi, in drum spre lucru, de pe arcu am luat-o la stinga, pe linga liceul national. de vreo doua ori ne-au tot claxonat unii, ne-au dat flashuri. sor-mea i-a cam injurat pe "nesimtitii, obsedatii dracului." . azi am vazut ca pe arcu e un semn de interzis la stinga si am priceput motivul claxoanelor.

si e vremea asa de mohorita, si asa de mult mi-ar placea sa fie un picut de soare, incit noroc de axl...altfel m-as intrista.

in conditiile astea, alice, tu crezi ca mi-as pierde eu timpul cu "fenomenul lady caca?"...si " si cum e receptionat de piti de la noi din tara" . really, ma asteptam la o tema mai interesanta din partea ta.

iote niste september rain

7 comentarii:

Irina Dan spunea...

ce nas borcanat are Axl :))))

akritura spunea...

...de parca nasul conteaza....

Irina Dan spunea...

conteaza, ca numai atat apuci sa vezi :) peste cur are tricou si peste oki are okelari :)

akritura spunea...

tu o cauti cu lumanarea, bag sama....bineeee! daca vrei sa stii pot sa-mi imaginez cind vreau eu ce e sub ochelari si sub tricou, daaa??????

Irina Dan spunea...

nu poti, ca ar insemna ca esti la fel de nebuna ca mine :)

akritura spunea...

well...si nu-i asa?;))

Lucian spunea...

ai zis bine "september" rain... ca apa de la aia din noiembrie s-ar putea sa fie in stare solida si atunci ar fi impropriu sa o denumesti "rain"
oricum, eu unu m-am resemnat... de vreo 20 si ceva de ani cam asa e in fiecare toamna asa ca nu am decat sa admit ca asa e normal. partea nasoala cu toamna asta e ca anunta venirea frigului si, astfel, o sa creasca facutura la gaze si alte energii...