marți, septembrie 07, 2010

tristeti provinciale

bonjur! la iasi e innorat, a plouat toata dimineata, eu sint o curca zgribulita, am talpile reci si visez la borsul de gaina al bunicii, la care, daca am noroc, voi ajunge deseara. dar daca n-am noroc o sa stau in casa, fara comp, fara net, fara gray's anatomy, incercind sa-mi amintesc ce ma facea fericita aici cind eram mai mica.

intotdeauna am fost foarte mindra de biblioteca mea. mi se parea ca am toate cartile din lume si numai cind ma duceam in vizita la raluca  descopeream ca s-ar putea sa mai existe cineva care are mai mult de 20 de carti in casa. si imi cumparam si mai multe carti de la anticariat, pe care in cel mai bun caz le citeam partial, pe citeva dintre ele. dar toate, insa , erau frumos aranjate alfabetic, si pe domenii. (well, s-a dus dracului acum ordinea si disciplina, ca am crescut).
ma uitam la tv, la tot felul de prostii (da, si la telenovele!! si o recunosc cu multa demnitate). acum nu mai avem cablu, si nici n-o sa fac alt abonament, ca se descurca si fara mine oteveurile din aceasta tara.
aveam cind eram mica un aparat de radio vechi, cu casetofon (rusesc, nu mai stiu cum se chema, dar era maaare) la care ascultam radio nord est. nu-l mai am , in schimb am o combina mare si urita, la care se aude mai prost decit la aparatul vechi. si are pe deasupra si niste plastic turcoise. aseara am incercat sa gasesc ceva decent de ascultat la radio, dar la iasi prindem numa' niste labi. (well, prindem si guerrilla, dar asta e exceptia care imi insenineaza diminetile). asa ca am pus un cd ( cu berti barbera si nicu patoi, pe care il ras-ascult din cind in cind) , si mi-am aprins o tigara. pisicul alerga de colo colo prin camera, mi-a pescuit de sub pat o bomboana ciocotoff (care nu stiu cum a ajuns acolo).am tresarit de citeva ori, cind auzeam motorul vreunei masini in fata blocului, ca ...ce ma fac daca e tata si ma prinde fumind?am aruncat mucul de tigara pe geam si am stres bine pervazul de scrum, ca sa elimin toate urmele.

iar azi a plouat de dimineata.

3 comentarii:

Irina Dan spunea...

taica-tu iti citeste blogul ? vezi poate citeste vreo ruda curioasa si te paraste ca fumezi ca animala.
2. te-as suna eu diseara, ca stii ca am telefon gratis, dar nu pot, ca ma uit la anatomia lui grey :)

akritura spunea...

1.tata nu-mi citeste blogul, si rudele curioase care o fac, n-au decit sa dea cu ciocul. in fond, sint un adult responsabil, right?

2. grey, ha?? told you ca se ia!!!!

mada spunea...

nu prea stiu ce sa-ti zic ca sa nu mai fi deprimata...:P. Na, e toamna...se explica. las`ca o sa vina zile d-alea mai bune si mai frumoase ;)
p.s. :si eu m-am uitat aseara la grey
p.s. 2: bine ai revenit pe blogul asta al tau :) si scrie si tu mai des ;)