joi, septembrie 30, 2010

when september ends

azi dimineata mi-am dat seama ca iasul e un oras in care vampirii ar putea trai fericiti. cel putin in perioada asta, pentru ca, in lipsa soarelui, nu le-ar depista nimeni pielea stralucitoare (well, well, well, ...ma refer la vampirii aia secsi din Twilight). deci, ...da, iar e vremea fututa,  iar mi se plimba mormolocii prin papuci, iar imi intra apa pina la maduva, iar o sa-mi storc oasele, iar imi cresc flori de mucegai in moalele capului. aseara m-am dizolvat pina acasa si m-am scurs in canalizare. azi dimineata, de teama sa nu ajung din afluent in afluent pina in dunare mi-am cumparat umbrela. una mica , verzuie, transparenta. e f misto sa ma acopar cu ea si sa ma uit in sus la picaturile care vin ba-buuum sa-mi strice freza si care se trintesc ca proastele de folia verzuie.

aseara am iesit intr-o bodega cu un tare drag prieten, si pentru prima data de cind m-am mutat la iasi am impresia ca orasul asta inca mai respira: tineri, bere, povesti, ba chiar si intelepciune. o tipa ne povestea ca s-a indragostit si ca incep sa se vindece ranile vechi, iar prietenul cu care v-am spus ca am iesit zice, ca un adevarat guru: "indragostitul e ca o clisma sufleteasca". apoi a precizat ca se gindea la fundul inimii atunci cind a facut comparatia. demn de tinut minte!


luni ne vom aminti de florian pittis la radioul care ii poarta numele, care poate fi ascultat pe www.radio3net.ro. azi am tot cotrobait la ei pe site si am regasit o pagina unde pot fi ascultate cele mai bune 500 albume din istoria muzicii. v-o recomand cu drag, mai ales daca sinteti la serviciu si, ca mine, nu prea aveti muzica in calculator.
http://www.radio3net.ro/dbalbums/best500/

la mine in oras oamenii ar trebui sa poarte toti parul lung (de fapt, gagicile cam poarta moda "zina"). nu din cauza frigului, nici din cauza sfintei parascheva, nici pentru ca suntem urmasi ai dacilor, ci pentru ca aici tundatoarele sint proaste toate. m-am dus dimineata sa-mi ia putin virfurile, sa-mi faca vreo doua franjuri si sa ma mai ciufuleasca, si m-am intors cu o tunsoare de diriginta, pregatita de prima zi de scoala.

aseara eram in statia de tramvai de la piata chirila si ghici ce: am vazut iar molia roz. si idioata se uita la mine fix, ca si cum m-ar fi rugat:"hai, curma-ti suferinte! fute-mi un pumn cu toata nadejdea! zboara-mi ochelarii de pe nas! matura putin cu mine mucurile de tigara din statie!" . inca nu inteleg cum reusesc sa refuz aceste rugaminti. sint zen.
si va pun si o melodie zen. adica melodia nu e neaparat chiar asa zen, e doar misto.iar clipul e bestial.


3 comentarii:

Irina Dan spunea...

Foarte frumos scris, dar azi de ce ai lenevit ?

Anonim spunea...

mor de curiozitate sa vad cum arata noua ta coafura. nu cred, totusi, ca ar trebui sa retinem aforismul acela cu clisma, nu de alta, dar o memorie plina de defectii pute ingrozitor. Pentru mai multa precizie, va amintesc sensul cuvantului:Clisma se face in cazurile de constipatie, prin introducerea unui lichid in intestinul gros, care elimina fortat fecalele. Mai urmeaza sa vorbim despre iubire ca despre un fel de urina metafizica si am polarizat sentimentul, facnd din iubire o polemica vie intre rahat si pisat.
Fiara

akritura spunea...

@irina: multumesc! vineri n-am avut timp; cu putin noroc, mai spre seara o sa recuperez

@fiara: nu e o coafura noua. e doar cea veche intr-o varianta inferioara. ma bucur ca ai aparat atit de vehement notiunea de iubire, dar stii deja parerea mea despre acest subiect.:)