joi, octombrie 28, 2010

concurs

eu cred in continuare ca daniel e o bunaciune. bine, nu vreau sa mi-l imaginez tuns, barbierit si in treining. bine, nici cu mustata nu vreau sa mi-l imaginez, sau la costum. cum dracu sa bati la tobe imbracat intr-un costum  de functionar de la banca, si cu o cravata care te gatuie?? deci, nu, nu vreau sa mi-l imaginez la costum. bine, si nici dezbracat, si nici cu un plasture de pirat pe ochi. si nici afro. si nici cu o rochita de balerina. si nici ras in cap. evident ca pe masura ce scriam cele de mai sus, mi le-am imaginat deja pe fiecare in parte. ok, l-am vazut pe daniel intr-un tricou roz, cu o pisicuta imprimata pe piept (am si poza) ,dar nu era tricoul lui, deci , ca sa fie clar pentru toata lumea, daniel este o bunaciune. 
asta n-are absolut nicio legatura cu subiectul articolului de azi, dar am scris-o pentru ca asa vreau eu.

doamnelor si domnilor, 
astazi va prezint un film vechi, facut mai mult in joaca, de la inceputurile unei trupe foarte cunoscute. 
dau o bere cui ghiceste despre ce  trupa e vorba. deoarece din film lipseste basistul lor consacrat, fara de care e mai greu de ghicit  trupa,  va  mai  dau citeva indicii: 
- au debutat la kavarna rock fest;
- in prezent vind mai multe albume decit maical gecsan;
- in deschiderea concertelor lor de pe wembley cinta dream theater;
- unele tabloide americane au publicat de curind zvonuri potrivit carora limuzina trupei ar fi condusa de robert plant;
- lookul tobosarului a fost creat la sugestia unor fani, care la scurt timp dupa debut, l-au sfatuit sa-si vopseasca parul  blond, ca sa fie treaba mai clara.

sper ca indiciile sa va fie de ajutor sa ghiciti mai usor trupa, va doresc mult succes si vizionare placuta la filmulet.




p.s. mai sus, cind ziceam ca daniel e bunaciune nu ma refeream neaparat la inalt prea sfintia sa daniel, patriarhul bisericii ortodoxe romane

4 comentarii:

Irina Dan spunea...

imi aduc aminte cand am venit cu daniel acasa de la concertul blind guardian si mariuca a zis "vai de mine, Irina il insala pe Cosmin cu o bunaciune" :))

akritura spunea...

asta am zis-o eu, in gind, cind ai venit tu cu daniel acasa.bine , formularea exacta era "mama, ce bun ii asta!" sor-mea a zis-o mai tirziu, cind ti-ai luat tu motor si daniel era the hot instructor.

Danielu' spunea...

Mersi Elena, pentru descrierea de hot mother fucker care mi-ai facut-o, si pentru relatarea purului adevar in legatura cu trupa Sintem. Am si cateva precizari, filmul nu e chiar vechi ci doar e facut cu 8 camere profesionale de la bbc, de aceea calitatea imaginii e superba... Robert Plant a cam imbatranit si i-am dat concediu nelimitat, fiind in prezent inlocuit de Kravitz... si la urmatorul concert iti voi cere tricoul roz cu pisicute, pentru a arata fanilor si partea sensibila din spatele legendei...

akritura spunea...

Multumesc si dumitale, Inalt Prea Sfintite, pentru onoarea nemarginita pe care mi-o faci citind aceste umile rinduri. nu mi-as fi imaginat niciodata ca Patriarhul insusi va fi cel care va ghici numele trupei si caruia ii voi da o bere