joi, octombrie 14, 2010

despre masochism

am un prieten masochist.
zice ieri:
"m-am dus luni la un curs, ca mi-a placut de prof [n.r. managmentul verzii ma-sii....baze de date...bla bla]. la primul curs, ala de saptamana trecuta,  a fost cum a fost, dar la al doilea proful vorbea de la catedra, (presupun ca explica niste teorii) si  la mine ajungea "esti prost! MAAAMA, CE PROST ESTI!! ce cauti la cursul asta??" . am crezut ca nu aud bine, si eram si mai atent. si proful  tot vorbea. citea de pe suportul de curs, mai ridica privirea, mai explica, dadea din maini, zimbea, ...si eu ma chinuiam sa ma concentrez si sa pricep ce zice, dar auzeam tot numa': "mama, tu chiar esti foarte prost. nu mai veni la cursul asta! ....ca esti prost".
dar eu ma mai duc.daca ma mai duc inseamna ca imi place.
deci, sint masochist!"

7 comentarii:

Anonim spunea...

dupa parerea mea e muuuult mai grav cand vocea spune :
Maaaaama ce prost ai fost ! ( sa te duci la cursurile alea atatia ani)
te intrebi daca ai fost mai mult masochist decat prost sau invers

akritura spunea...

dupa parerea mea, cel mai grav e atunci cind nu intelegi ca numai un om inteligent poate merge la un curs care i se pare dificil, persevereaza ...ca sa inteleaga si are suficient umor cit sa rida de "prostia lui"
draga anonim, nu mai comenta ce nu intelegi :D

Anonim spunea...

prost - este folosit de cele mai multe ori ca opus al lui destept, nu neaparat acelasi lucru cu inteligent.
in esenta despre asta este vorba
sper sa nu fie nevoie sa intram in polemica pe chestia asta, desi este o tema actuala.
in rest raman de apreciat efortul si perseverenta mai ales in cazul de fata.
am aflat ca le apreciezi si tu.
mai ales in cazul de fata...
si am mai aflat ceva : akritura !
de unde pana unde dom'le ?

akritura spunea...

:) de unde pina unde ...ce? (asta ar putea fi subiectul unei noi polemici)

Anonim spunea...

pai akritura, nu mi se pare cel mai potrivit chiar si daca ne limitam doar la aciditatea raspunsurilor.
-eu te gasesc dulce...nu e agatament,periuta,flirt etc. :D doar ca ti-am urmarit "evolutia" pe net si mi s-a parut ok
si oricum e un fel de a spune : dulce are asa o rezonanta aparte

akritura spunea...

fac o reverenta, stimate anonim, multumindu-ti timid (rosind putin, chiar)pentru aprecierea de mai sus. zimbesc cu gropite, falfai putin din gene, apoi dau ochii peste cap si zic raspicat: atunci hai sa nu ne limitam doar la aciditatea raspunsurilor si promit ca de aici incolo "evolutia" mea pe net sa contina ceva mai mult otet.

Anonim spunea...

dar nu prea mult otet
am citit undeva ca dauneaza
inimii : )
celui care il consuma ?