luni, octombrie 11, 2010

falling like summer rain

bonjur! ploaie multa, cer gri, weekend futut. asta a fost rezumatul.

doua chestii. prima: am fost joia trecuta la un fel de avampremiera a spectacolului lui dabija ,"o noapte furtunoasa" , pe care l-as cam numi "o noapte basinoasa" . n-am avut chef sa scriu despre asta, dar i-am povestit Irinei, si ea a pus pe blog direct de pe mes. voila! imi asum si repet fiecare vorbulita din ce i-am zis si , daca e nevoie le repet (desi nu merita efortul). deci, nationalul din iasi deschide stagiunea cu un jeg.

si al doilea : azi mi-a amintit o colega de un super cintecel. si e atit de minunat, incit acum sint fericita ca proasta. voila! enjoy!

3 comentarii:

Irina Dan spunea...

wai, ce mult imi place melodia asta...n-am mai ascultat de mult whitesnake. Multam :)

akritura spunea...

sa cresti mare, potaie! si sa asculti si mai mult, si mai mult si mai mult whitesnake, ca taaaare mai stiu dragii de ei sa cinte frumos!:)

Anonim spunea...

repet ce a spus Irina, fiecare cuvant, iar in felul asta tu nu nici macar nu tre sa mai raspunzi.
e si mai ieftin.