miercuri, octombrie 27, 2010

printre gene

azi scriu printre gene. am observat mai demult ca atunci cind sint obosita (cit de putin obosita) lumea se transforma intr-o poveste cu monstri. mai intii totul e gri ...sau, ma rog, ...alb - negru, ca intr-un film vechi, mut. pina si rochita mea albasta e gri. si cerul e cenusiu, iar soarele ...in primul rind ca soarele nu e, dar daca ar fi, ar fi tot un fel de gri murdar. cafeaua mea neagra, in cana despre care stiu ca e verde deschis, la inceput e nectar din care beau zeii. sorb si ma transform in super fetita!!! sint plina de energie, deci vorbesc. spun de toate, mult,  mult si fara noima. sint obositoare pina si pentru mine insami. nu ma pot opri din vorbit.  mai umplu o data cana. si sorb. si ma transform in chuck norris. si apoi in super chuck norris. si cafeaua mea se transforma in cafeaua lui chuck norris. si apoi in lava. bolboroseste in cana. cafeaua mea e un lichid viscos cu gust de piatra. sorb si inghit incet, ca si cum as fi muscat dintr-o gutuie. cafeaua mea e o gutuie. super chuck norris bea gutui de piatra.
e clar, sint o timpita! asta noapte m-am trezit din cauza unui biet soricel care rodea ceva dupa dulap. iar motanul meu e mai timpit ca mine. l-a durut fix sub coada de soarece si a dormit ca un porc. si de la un soarece amarit  ma cred chuch norris. sint inconjurata de o fanfara si toate alamurile imi suna in cap. si acum a fost toba. cred ca idiotul de tobosar mi-a ars una fix in moalele capului. fuck , daca de la un soarece ma cred chuck norris, ce dracu as mai pati daca as fuma iarba? aseara am aflat din gresala de la radio ca de fapt lucrarea lui brincusi se cheama "coloana infinita" si nu "coloana infinitului", asa cum toata lumea ii spune. ...in mod gresit. daca i-ar mai fi pus citeva module, zicea brincusi, ar fi ajuns sa sprijine cerul. ...asa doar il inteapa. oare coloana infinita il inteapa pe dumnezeu? oare brincusi e mai tare decit chuck norris? dar decit super chuck norris? gata. tac. iote cintec:

Un comentariu:

Irina Dan spunea...

mie imi plac articolele astea zapacite...si mie imi zboara tot felul de tampenii prin cap, numai de-as avea timp sa le scriu :)