miercuri, noiembrie 24, 2010

hai sa ne indragostim ...

...de frigul de afara, de muzica, de iarna, de crizantemele din piata, de biscuiti, de biletul de tramvai, de cutia pentru scrisori din scara blocului, de afisele urite din fata ateneului, de tevile sparte din baie, si mai ales hai sa ne indragostim de toti oamenii: de cei buni si de cei rai si de cei minunati si de cei hidosi si de sfinti si de pacatosi si de cei care ne fac sa zimbim si de cei care ne fac sa ridem si mai ales sa plingem in hohote.
si hai sa ne traim fiecare clipa ca si cum am fi indragostiti de tot ce e in jur.
si apoi hai sa murim toti.
toti toti toti!!!

19 ani de cind a plecat Freddie

6 comentarii:

maduta spunea...

hai! eu zic sa incepem toti sa ne iubim pe noi si pe ceilalti...2 zile...atat! si apoi sa vedem ce iese :)

akritura spunea...

si sa-l ascultam pe freddie!

Irina Dan spunea...

Iubiti voi si muriti voi, ca eu vreau sa vand Pamantul :)

akritura spunea...

pe bere, Irino? si pe tutun, cum am stabilit noi?

Irina Dan spunea...

nu, m-am razgandit....il dau pentru o clipa petrecuta cu Michael Jackson.

akritura spunea...

inseamna ca ai inteles despre ce e vorba :)

akritura hugs potaia