marți, noiembrie 16, 2010

losing it?

pentru ca sint un copil cuminte si pentru ca iubesc primavara si pentru ca ma rog la doamne doamne cind imi mai aduc aminte, el mi-a daruit incalzirea globala. si ii multumesc din tot sufletul pentru ea. azi am vazut intr-o curte pe linga piata chirila toporasi. jur ca erau toporasi adevarati! daca mi-ar fi incaput mina prin gard, m-as fi repezit sa culeg macar unul, sa-l aduc la birou si sa am martori ca nu-s nebuna.
daca dau vina pe dumnezeu pentru incalzirea globala se cheama blasfemie, nu? sau ignoranta? dar daca ar fi blasfemie, inseamna ca sint o pacatoasa, nu? adica nu sint credincioasa.  dar daca nu sint credincioasa, de ce zic ca dumnezeu a dat incalzirea globala, cita vreme stim ca totul are o explicatie stiintifica? pentru ca sint o ignoranta. asta inseamna ca cei ignoranti sint credinciosi? sau invers: credinciosii sint ignoranti?



clipul de mai jos e previzibil.adica nu clipul, ci piesa. adica nu piesa, ci titlul ei. eu nu cred ca imi pierd nicio religie.fericiti cei saraci cu duhul. si sint din ce in ce mai multi.
il iubesc pe Michael Stipe, gay, genial de pacatos.

8 comentarii:

lucian spunea...

niente paura mon camarade... astazi am vazut urzici de vanzare in piata si nu eram beat (ca am fost cu masina la cumparaturi) si nici adormit (ca nu eram dupa tura de noapte). deci, mai scurt ashea, oleak de incalzire globala e prin preajma si asta nu strica la factura de gaze ;)

silviu le grand spunea...

e un noiembrie absolut superb! fost duminica in herastrau..ziceai ca-i vara..lumea in tricoaie:)..sa ne bucuram cat mai tine

akritura spunea...

dragilor, toti vorbiti despre vreme? cu ignoranta si credinta cum ramane???

Irina Dan spunea...

nu-i bine sa fii "necredincios" ca le faci varza creierii copkiilor de pe mess :))))

Muguroaia spunea...

Doamna draga, uitandu-ma la ultimii ani si vazand ca iarna a durat cate 5 luni, personal cred ca incalzirea globala e un mit. Traiasca noua glaciatiune! Am sa fiu buna prietena cu Sid. La fel de tampiti amandoi...

Felicia spunea...

"Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people
Living life in peace"
Can you, can you?

akritura spunea...

no, actually,i can't. religia cam face parte din every day bullshit.

rexxx spunea...

Io pot să-ţi mărturisesc că am trecut la "curăţenie în pod"..sau cel puţin aşa cred, aşa vreau, iar asta tot din pricină de negăsit răspuns.
Şi ca să continuu confesiunea, nu doar o dată m-am gîndit că mai bine eram înzestrată cu duh..sau cu duhu'..
semnez cu drag şi dor..de pană,
ionela