luni, decembrie 20, 2010

leru-i ler!

am racit.
de dimineata am picioarele sloi si un iceberg in spinare.
ma dor ochii.ii simt cum zac rotunzi, umflati si inutili in cap.
si creierasul meu cit o nuca s-a inflamat, s-a inconjurat de o pojghita de puroi si zvicneste. iar eu traiescu cu pasiune. rid cu pasiune, iubesc cu pasiune, muncesc cu pasiune, vorbesc cu pasiune, fumez cu pasiune, citesc cu pasiune, glumesc cu pasiune, zac cu pasiune, urasc cu pasiune.

azi urasc cu multa multa multa pasiune.


copii frumosi in vacanta de craciun! sa-i eutanasiem, ca n-au fost avortati la timp!
ceaiul meu preferat, cu mar si scortisoara!! pisat de motan!
ce draguta e casa cu pridvor de pe strada vecina! da-i-as foc!
albastru turcoaz! culoarea buna de pus pe morti!
Jenica!!!! Dragul de Jenica! o bucata de cirpa care ma face sa par nebuna!
ce bine ca vine mos craciun! veni-r-ar numai pe lumea cealalta!
ce parfum minunat au cojile portocalelor pe care tocmai ce le-am desfacut! put ca dracu!
echipa nationala de handbal feminin a Romaniei pe locul trei! ura! rupe-si-ar giturile!
orasul e plin de luminite! ce dragut! vedea-l-as decorat cu multe cadavre descopuse!
freddie mercury!! axl rose!adorabili! un fel de guta si fernando de la caransebes!
ce zapada pufoasa! duca-se de unde a venit! duca-se totul pe pustii, minca-ne-ar viermii! cu Hrusca, cu tot!


vedeti? sint un om normal, care face totul cu pasiune! hai, noroc, va pup. ma duc sa iau o aspirina!




Later edit: si sa-l bag in ma-sa pe Hrusca! asta pe bune!

3 comentarii:

Irina Dan spunea...

Mi-ai da prilejul perfect ca sa spun: horror !!!

mada spunea...

"axl rose!adorabili! un fel de guta si fernando de la caransebes!" ai scris tu asa ceva despre axl? :-o

Anonim spunea...

La Viflaim, La Viflaim...vorbesti ca mama lui Isus in noaptea cand trebuia sa nasca si nimeni n-o primea in casa...si cred eu ca era racita ca tine.
Fiara