joi, decembrie 09, 2010

potaia

ma enerveaza cind ma contrazice cu incapatinare desi stie ca am dreptate. ma rog, am si eu uneori dreptatea mea, da' pina nu sint atenta la toate argumentele ei si pina nu zic ca ea, nu-mi da pace.
ma enerveaza ca tipa si daca o intreb de ce tipa zice "ci ai fata? nu tip. asa vorbesc eu, tare!"
ma enerveaza ca de fiecare data cind mi se pare ca am o idee desteapta si ma laud cu ea, imi zice :"najpa. eu in locul tau n-as face asta, pentru ca..." si imi piere tot cheful de toate.
ma enerveaza ca o apuca niste draci uneori si o depresie fix de aiurea, ca vede morti prin casa cu care maninca popcorn si se uita la filme si daca o trag de mineca se zborseste la mine.
ma enerveaza ca imi tine teorii despre ce si cum ar trebui sa fac si sa nu fac, dar ea face exact aceleasi greseli ca mine (vezi subiectul cura de slabire "prin infometare").
ma enerveaza ca de fiecare data cind stiu si eu un banc bun si i-l spun zice "Vechi!" ...sau "nu mi se pare funny!"
ma enerveazaca zice de mine ca beau ca vaca.
ma enerveaza ca  zice de mine ca sint molie.
ma enerveaza ca stiu ca la cele doua puncte de mai sus are dreptate.
ma enerveaza si acum, dupa 3 ani jumate, ca m-a convins sa-l duc pe Pierrot la iasi.
ma enerveaza cind zice de axl ca are nasul borchinat.
ma enerveaza cind zice ca ma machiez naspa si imi deformez ochii.
ma enerveaza cind imi zice pe mess "n-am timp, fata, da-mi pace!".
ma enerveaza ca nu joaca niciodata mima.
ma enerveaza ca e la muma dracului.
plm, nu mai stiu ce ma 'nerveaza. mai imi amintesc eu, da' inchei articolul, ca acusica pleaca la roma si nu apuca sa-l citeasca de ziua ei. mentionez ca ziua ei e maine.

la multi ani, fa maimuto!  tu stii ca-mi esti draga tare, da' e mai secsi sa scriu ce ma 'nerveaza la tine decit ce-mi place.

aa! era sa uit. si michael jackson. ca am impresia, asa, ca nu-ti displace prea tare.



p.s. daca ai si de data asta ceva de bombanit, sa vezi ce bumbaceala iti iei!

4 comentarii:

Irina Dan spunea...

Tu ma enervezi ca ai uitat ca eu nu-mi sarbatoresc ziua.
Si ai uitat sa scrii ca te enervezi cand iti critic hainele.
Dar cu melodia m-ai nimerit bine,e una din preferatele mele.
Te zabaleste potaia !

akritura spunea...

si ce, fa, daca tu nu sarbatoresti? asta nu-i problema mea.
corect: ma 'nerveaza ca ai mereu ceva de comentat la hainele mele si la cum le combin!
si cu melodia, ma gindeam sa te ingretosez, da' iar n-am nimerit...

Magda spunea...

Imi place:)

akritura spunea...

@Magda: ...si sa stii ca Potaia (adica Irina)e de mii de ori mai misto decit articolul. :)