vineri, ianuarie 28, 2011

doggy style

voiam sa scriu un articol amuzant.... dar dimineata am auzit ca iar asociatiile pentru protectia animalelor au prostestat impotriva masurilor propuse pentru rezolvarea problemei ciinilor comunitari din bucuresti.

apoi am citit pe net urmatoarele:

Femeia muscata de caini marti seara in curtea unei institutii publice din Bucuresti a murit, a anuntat  in aceasta dimineata agentia Mediafax.  Medicul Ioan Florescu, seful Clinicii de chirurgie plastica de la Spitalul Bagdasar-Arseni, a calificat cazul drept unul dintre cele mai grave dintre cele cu care a avut de-a face de-a lungul carierei sale.
“Sunt afectate tegumentele de la nivelul scalpului, membrele superioare de la umăr până la articulaţii, membrele inferioare de la şold până la tălpi. S-au distrus tegumente, sunt efecte importante, s-au distrus muşchi pe toată suprafaţa, nervi, vase”, a spus Ioan Florescu.

hai sa recapitulam:
eu , cetateanul ( daca vreti musai, putem spune "contribuabilul")  sint in curtea unei institutii publice. e seara si e foarte frig. imi ies in cale citiva ciini vagabonzi. incep sa latre la mine. sigur sint flaminzi. gerul si foamea ii transforma in fiare. mi-e frica. mi-e foarte frica. vorbesc cu ei, incerc sa-mi pastrez calmul. merg la pas. ei latra si ma inconjoara. mi-e frica. ma uit in jur si nu e nimeni sa-mi sara in ajutor. latratul lor e din ce in ce mai fioros. sint foarte aproape de mine. le vad coltii . mi-e frica. mi-e frica! MI-E FRICA!!!!!!!!!!!!!!!  strig dupa ajutor.  nu ma aude nimeni. ii lovesc cu geanta. MAAAARS!  cred ca unul m-a muscat deja de picior.

aici vine partea in care nu stiu cum se poate continua, pentru ca nu-mi mai  pot imagina ce-i trece prin cap celui muscat.  ...si nu de un ciine, ci de o haita. si nu muscat, ci sfirtecat. din umar si pina la incheieturi, din sold si pina in talpi. in moalele capului. pielea smulsa se indeparteaza scurt de muschi. cartilajele trosnesc.fiarele indracite rasufla greu deasupra corpului paralizat de frica si durere, trag cu voluptate din carnea prazii domolindu-si demonii (...foamea? frigul? ...)

poate ce am scris mai sus e patetic, dar acum citeva zile o femeie chiar a trecut prin asta.
si chiar a fost sfisiata
si apoi a murit.
acum ginditi-va la persoana care va e cea mai draga de pe lume.
si acum imaginati-va cum ar fi ca 6 ciini infometati  sa smulga bucati din ea.




traim intr-o tara de cacat. si, pe deasupra, saraca. n-o fi vina ciinilor vagabonzi ca au ajuns pe strada. nu e vina lor ca legislatia si bugetul si ...toate in tara noastra sint pe dos si nu se poate gasi o solutie civilizata pentru institutionalizarea animalelor fara adapost. dar e vina noastra daca un om este ucis de o haita de ciini.

5 comentarii:

Irina Dan spunea...

daca tot ai stabilit datele problemei, de ce nu vii si cu o solutie ? tara nu esti tu si toti prietenii, vecinii tai ? ca doar n-or fi muntii si dealurile si delta dunarii.

akritura spunea...

dar stii parerea mea: eutanasia!

Irina Dan spunea...

make it happen !

mada spunea...

pisi, solutie: sa fie toti cainii stransi, dusi in adaposturi speciale si castrati. De unde bani? De la minunatii parlamentari. Daca vrei sa faci ceva, o sa gasesti si bani intr-un fel sau altul..
P.S. si eu era sa fiu muscata de vreo 4 caini iarna trecuta in parcarea goala de la Plaza... noroc ca a trecut o masina pe acolo si i-a indepartat...pfiu...

akritura spunea...

nu cred ca mi-am propus aici sa gasesc solutii. mai degraba am scris cu frustrare despre frica. ...pentru ca mie mi-e foarte frica de ciinii vagabonzi si pentru ca oricine poate pati ce s-a intimplat femeii care a fost muscata saptamana trecuta.