joi, februarie 24, 2011

la polul nord, birjar, la polul nord!

cum va ziceam si ieri, in weekendul trecut m-am uitat la serialul ally mcbeal (bine, nu numai in weekend, ca am inceput de lunea trecuta, cind am stat acasa ca o placinta gripata si m-am tot uitat aproape zilnic). dar in weekend m-a lovit: avea ally niste manuuuuusi!!! bai, actiunea din ally mcbeal se petrece in boston. si acolo ningea asa, ...ca in filme. si au ei cadrele alea mortale in care e seara si ninge frumos, cinta wonda shepard (eventual un cintec de jale, despre cum se rupe pamintul in doua, ca tu, ioane, iubesti pe alta...in toate pozitiile), iar personajele, cu vreun paltonas pirpiriu pe ele, capul descoperit, dar neaparat cu fular pizdos si manusi, se indreapta catinel spre casa. pe jos, ca n-ar lua niciunul masina sau metroul. (mama ma-sii, la cit e bostonul de mare, toti avocatii de la cage& fish locuiesc la o distanta walkable de munca???).
dar sa nu ne abatem de la subiect, zic! si cum se indreaptau ei asa, catinel, spre casa, cu capul descoperit, ca e iarna americana, nu moldoveneasca, numa' jeaaaaaap ce ma izbeste intre ochi frumusetea, ....inspiratia: o pereche de manusi albastre, cu un singur deget, impletite. albastru deschis, ..spre gri (o sa fac o copie de ecran, sa va arat, ca n-am gasit poza pe net). si mi-a venit asa un chef de impletiiiit!!! si asa o inspiratie grozava! m-am apucat urgent de treaba. pina duminica seara am facut una (cu albastru si negru, draguta rau).
cind sa ma apuc de a doua m-a strafulgerat fatalitatea: nu mai am ata albastra (dar oricum ma plictisesc sa fac inca una identica., plus ca nu sint tare fascinata de simetrii, asa ca merge s-o fac de alta culoare) si ....vine primavara!!! sa zicem ca reusesc sa termin a doua manusa zilele astea (chiar daca  pentru vreo doua - trei saptamini mai e, inca, iarna), dar daca se face cald, cind naiba le mai port??
asa ca stimati cercetatori stiinticieni care faceti expeditii la polul nord, stimate mos craciun din laponia (ai acum ocazia sa-mi arati ca existi), draga leonard al caprei care umbli tu prin frig, printre ghetari(lumea spune ca ai murit pe titanic, da' eu stiu ca nu e adevarat, ca secventa cu tine inghetat era "decit" un trucaj), draga prietene apolodor din labrador, va anunt oficial ca anul acesta accept cu mare drag cadou de ziua mea (va reamintesc ca aceasta se intimpla anual pe 11 iulie) o excursie in Tara Zapezilor. nu de alta, dar e pacat de asa frumusete de nepereche de manusi sa stea stinghere in dulap pina anul viitor.  cu multumiri, a voastra akri

p.s. vedeti cita coliva am bagat , pina sa dau de bomboana?

6 comentarii:

mada spunea...

Daca imi faci si mie o pereche de manusi, te duc eu la mos craciun :D

akritura spunea...

vine vara, pisi, vine vara...chiar daca nu se vede cu ochiul liber....

mada spunea...

pisi, moda nu tine cont de nimic, nici macar de cele 40 de grade care vor fi la vara ;)

Felicia spunea...

as putea sa-ti spun ca sunt in poiana... si ca mi-ar prinde bine niste manusi... dar in loc de partie stau in pat si lucrez

akritura spunea...

pai ce sa faci cu manusile la laptop? poate doar sa-l stergi de praf, dar nu-i cazul , ca nu l-ai lasat deloc sa se prafuiasca...

Anonim spunea...

Dar fularu' cat e fularu' ?