miercuri, februarie 23, 2011

nu mare lucru...

bun. la iasi ninge de doua zile, incet, dar frumos tare (recunosc pina si eu asta, ...iar eu nu sint tocmai un fan al zapezii).
am citit Viata unui sef de departament povestita de fiul sau, Supermen. mi-a placut grozav. asta s-a intimplat in weekend, acum 2 sapt. in weekendul asta n-am citit nimic. m-am uitat la ally mcbeal.
vazut dawn way.  mi-a placut atit de fantastic de mult, cit nu-mi mai amintesc sa-mi mai fi placut altceva in ultima vreme. 
imi place byron de mor. abia astept sa vina in 19 martie la iasi, in hand.
am vazut in sfirsit "the social network". e atit de plictisitor incit nici macar nu pricep de ce il mentionez. poate pentru ca nu pricep de ce e nominalizat la oscar.
si am mai invatat de la potaie (care stie de la prietenul ei, manson) vorba asta, cruda, dar cinstita si cu suficient umor, care imi place de mor: "i'm not in love, but i'm gonna fuck you 'till somebody better comes along"

si mai adaug o leapsa mica, peste care am dat din intimplare pe blogul unui baietel. zice asa: 
SUNT cam multa. workin' on it...
AȘ VREA sa fie vara.
PĂSTREZ distanta corespunzatoare.
MI-AȘ FI DORIT, cind eram mica, sa am puteri supranaturale (acum ma cred oricum SuperChuckNorris)
NU ÎMI PLACE Craciunul.
MĂ TEM de intuneric
ÎMI PARE RĂU dupa acei ani.
ÎMI PLACE ciocolata.
NU SUNT suficient de organizata. workin' on it.
CÂNT sub dus (uneori...rareori!)
NICIODATĂ nu ma plictisesc de serialul Friends....sau de ciocolata.
RAR, din ce in ce mai rar ma entuziasmeaza cite ceva.
PLÂNG ca proasta, aproape din orice.
SUNT CONFUZa de la a treia bere incolo.
AM NEVOIE in fiecare dimineata de o cafea.
AR FI TREBUIT sa stiu cum sa iau taurul de coarne. working on that too.
AȘ PUTEA sa fac niste prajituri cu ciocolata.

11 comentarii:

Felicia spunea...

daca ma iau dupa ce-ai scris tu mai sus, singura diferenta dintre noi e ca mie nu-mi place ciocolata...

akritura spunea...

cum puii mei sa nu-ti placa ciocolata??????????????????

Felicia spunea...

uite asa. nu-mi place. in schimb, imi place inghetata

akritura spunea...

si mie!

Anonim spunea...

Ce e fratilor , v-au speriat , de ce ati scos chestia cu criticul pulii? Ce ati patit ?
Apropo criticul a comis-o azi , este o cronica de curva natzionala : pentru unii muma si pentru altii ciuma . A mincat cacat inteligent cu polonicu' . Si a inceput sa-si scrie cronicile ca marina constantinescu , adica le -ncepe c-o introductie cum vine el la teatru atit de nu stiu cum , apoi pleaca frisonat si in taxi i s-a parut ca la frina a fost ucis un inger dar era doar o frina si uite ca ciurucul ajunge acasa si se apuca ssa scrie ......

akritura spunea...

Draga Anonim, nu "ne-a speriat" nimeni. am citit si cronica minunata (scrisa cu ciuda si ...atit) , dar am sters articolul pentru ca se pare ca a fost inteles cam anapoda: eu exprimam doar indignarea fata de specimenele care vin la teatru si care nu-mi dau voie sa vad un spectacol in conditii civilizate. in privinta criticului, nu e treaba mea ce parere are el despre spectacole /actori /regizori DAR mi s-a parut ingrozitor faptul ca el, om civilizat, om care cel putin se vrea "de teatru" in timpul spectacolului a bombanit. am exprimat toate acestea intr-un limbaj cam dur, ce-i drept. dar nu vreau sa se transforme blogul meu intr-un ..."teren de lupta" impotriva cuiva. cit despre comentariile anonime de asta noapte referitoare la alti angajati ai teatrului, cu tot respectul, asta nu e treaba mea. e bucataria lor interna, unde eu n-am ce cauta.

mada spunea...

apoi, cine te-o fi invatat pe tine sa te uiti la friends? Concluzie: eu sunt vinovata de placerea vietii tale :D

Anonim spunea...

Draga Acritura !
Ok , ai perfecta dreptate , sa nu transformam blogul tau in teren de lupta . Recunosc am fost cam egoist , dar nu gasesti in toata presa localizata din iasi un loc unde sa vorbesti despre caca din TNI . Si te rog sa ma crezi ca e o problema in ,,cel mai vechiu, intiiul teatrul nazional'' Tu ai sesizat f. corect atmosfera basita si ai punctat exact , fara sa vrei, la asa teatru asa critici .
inc-o data sorry , eu voi cauta in continuare modalitati sa-i f. p-astea sa muste bordura , vorba unui clasic in viata ...
Zorro de pe 7 coline

akritura spunea...

draga zorro de pe 7 coline,
nu m-a deranjat deloc ca ai scris ceea ce ai scris. problema e ca s-au spus niste lucruri grave care nu pot fi dovedite, persoana in cauza nu se poate "apara", si faptul ca se trancaneste pe un blog seamana cu un fel de birfa pe la colturi. oricit de mult as fi de acord cu tine ca problemele teatrului trebuie rezolvate, nu e corect sa se procedeze asa. sper sa intelegi, si te mai astept sa-mi vizitezi blogul. :)

Anonim spunea...

Ca astazi , in 77 murea unul dintre cei mai mari actori a Romaniei . A fost un geniu , ma uit la el si acum , ori de cite ori pot sa pun in calculator un DVD.A fost un actor care ori de cite ori intra in scena in sala se producea un fel de freamat ciudat , spectatorii devenea brusc nelinistiti , da , asta-i cuvintul . As da mult mult de tot sa-l fi vazut acum , oare ce parere ar fi avut Tomitza despre teatrul de azi ?
M-am uitat de curind pe un site LISTA ACTORILOR DIN ROMANIA si linga CALBOREANU , CARAGIU , era un actor ...cabral .
Nu te apuca dracii , nu-ti vine sa-ti bagi p. in treaba asta de prabusire de valori ...
zorrel

akritura spunea...

da' Cabral e secsi.