joi, martie 03, 2011

rockurile mele personale

la solicitarea insistenta a fanilor (cum care fani?? fanii personali ai lui fuego si ai lui pepe!!! ) va voi expune in cele ce urmeaza o teorie personala pe care am creat-o si dezvoltat-o eu,personal, pentru ca sint desteapta, inteligenta si ma duce capul meu personal.
in urma cercetarilor mele personale, indelungate, desfasurate cu ajutorul urechilor personale (paranteza: iertati-ma, dar nu ma pot abtine. am citit intr-un articol de ziar de citit pe wc intr-o cronica formularea "bunica ta personala". m-a marcat !) am tras urmatoarele concluzii personale:
1.rockul ruakerilor prezinta mai multe categorii, subcategorii si multiple diviziuni, la care am identificat eu personal categoria intitulata "Menstruation rock". multa lume confunda aceasta categorie cu "Hand made rock", dar, pentru a evita ambiguitatea, va voi explica eu personal diferenta, si anume:
a) menstruation rock = un fel de muzica in care vocea lesinata a unei **zde se unduieste in limba latina strecurindu-se  printre grohaielile unor domni. eu cred ca ea face asa de la durerile menstruale, permanente. cel mai relevant exemplu in acest sens este nightwish.
b)hand made rock = rock facut la minuta (cu mina). acesta este intim, personal, de corazon, il cinta binecunoscuta trupa vocal instrumentala holograf, de la care s-au inspirat cantautorii de la aerosmith; de asemenea il mai cinta si bon jovi, copia fidela din america a ceea ce pe plan local numim "directia 5". deoarece nu avem nicio indoiala ca ceea ce fac ei este cu mina, tot la aceasta categorie se incadreaza proconsul si cargo, de cind il au solist pe baiatul ala care nu vrea sa se ude.
2. unii oameni ar avea tentatia de a ilustra conceptul de "hand made rock" printr-un celebru duo de guristi, intitulat "talisman". din punct de vedere stiintific eu nu as putea pentru ca sa fiu de acord din doua motive:
a)trupa "talisman" inca mai exista. si cinta latino.
b) trupa "talisman" de acum vreo 10 ani si mai bine,  care facea marturisirea ca "siiinguuuur..." (marturisire indrazneata despre intimitatea lor, care , de altfel, pe unii i-a indus in eroare) cinta, de fapt, doina miorita la chitara acustica. si erau deghizati in cool, cu pantaloni si parpalac de piele + plete de ruacher ca sa induca in eroare gagicile care sa se lesine dupa ei.
nota: cercetarile mele personale vor fi continuate pina la rezolvarea eternei enigme care-mi macina ficatii mei personali de multa vreme, si anume: cum *ula ma-sii la premiile mtv (an de an) voltaj e desemnata trupa rock a anului?????

6 comentarii:

mada spunea...

frumos scris... bine ca la final ai vb un pic si de voltaj... am remarcat faptul ca nu ai spus nimic despre ei si ma speriase un picut acest gest necugetat... :-s
si mai exista o varianta de rock numita rock alternativ cu labareala: reprezentanti: voltaj :D

akritura spunea...

posibil, ...desi tind sa cred ca la voltaj e un fenomen mai amplu de atit....e o laba metafizica.....

mada spunea...

nu... nu se poate sa fie o laba metafizica... poate doar o laba...

akritura spunea...

atunci intra la categoria "hand made", baby! ;) (dar la voltaj nu e cazul, ei sint mai presus de asta...)

Jicî spunea...

Am hîncurcat borcanili cu alcol din nou. Mo crăcănat articolu..di rîs.da cum vine asta cu *ula măsi? nam înțeles.femelu bărbată e în plinî creștiri da chiar are șî deaia?

akritura spunea...

Draga Jicî, "*ula ma-sii" e ometafora prin care blagoslovim cu toata intensitatea,din toata inima, ...ca sa nu scape vreun element din imaculata concepere neluat in seama. si cum e mai greu de zis "ovarili lu' tac-su!" ....