miercuri, martie 30, 2011

Squat

aseara am fost baia turceasca, unde nu am facut dus, ci am asistat la o avampremiera (un fel de repetitie cu public) a unui spectacol de licenta. Tavi Jighirgiu tocmai ce termina facultatea de regie si a facut o frumusete de spectacol de licenta, care are premiera in seara asta si la care am tras si eu nitel cu ochiul aseara. 


nu (neaparat) din cauza ca cel putin trei dintre oamenii implicati in proiect imi sint foarte dragi, nici din cauza ca mi-a placut mult ce am vazut aseara (chiar daca au fost si citeva puncte slabe), dar din cauza ca am gasit acolo un val de energie buna, recomand din tot sufletul spectacolul Squat. 

premiera va avea loc in seara asta, iar urmatoarele spectacole vor fi pe 2 si pe 4 aprilie. daca mergeti, imbracati-va zdravan, sau macar pititi o sticluta miiica de tarie in poseta (cit sa luati un git cind va amorteste spinarea), ca e un frig in cladire de se cutremura vezica.



asa, acum oficial: in seara asta, la baia turceasca (strada crisan,...in spatele mitropoliei), la ora 7, va avea loc premiera spectacolului SQUAT, adaptare dupa Azilul de noapte de Maxim Gorki.



Adaptarea și regia: Octavian Jighirgiu
Asistent regie: Laura Bilic
Coregrafie: Andreea Gavriliu
Scenografie: Măriuca Ignat
Lumini: Ioana Moisii
Foto și design afiș: Vladimir Negru

Distribuție:
Gelu Zaharia(Teatrul Național Iași), Laura Bilic, Vlad Volf, Iorestina Florea, Cristina Rotariu, Bogdan Pălie, Alexandru Dobinciuc, Victor Bitiuşcă, Ioana Corban, Ancuţa Gutui, Bianca Ioan, Tudor Alexandru, Adrian Marele, Petruţ Butuman, Cristian Gheorghe, Vlad Stoica, Cosmina Rusu, Alexandra Cantemir.


Niciun comentariu: