joi, mai 26, 2011

cum adica "embrion"?

discutie cu o prietena azi. pe mess. amindoua eram destul de sucite. ne povestim una alteia de ce ni s-au inecat corabiile. vine vorba, intre altele, ca ne cam certaram de dimineata cu cite cineva.
 bun, si eu zic asa ...cum ar veni,metaforic, sperind ca madame o sa priceapa ce si cum:

"eu nu m-am certat propriu zis. dar stii cum e cind din adulti ne transformam inapoi in embrioni?adica ...desi am depasit de mult existenta intrauterina, sistemul nostru de aparare ne ajuta sa ne ghemuim la loc ori de cite ori e nevoie. si ma doare dracului spinarea de cit m-am ghemuit in ultima vreme!"
si draga mea dusa cu pluta imi raspunde:
"aka ce vrei tu sa zici e ca te-ai intors in p.... ma-tii? :)) cine te-o trimis?"

No, cum sa n-o iubesti? si cum sa nu rizi cu gura pina la urechi in ciuda zilei futute de dimineata?

p.s. cintecel mortal, bestial, love it, ciuliti urechi:

Niciun comentariu: