joi, mai 26, 2011

Fragmente din scrisori vechi

le-am gasit ieri dimineata. erau in total 7. din ianuarie pina in aprilie. si ascund oameni, ginduri, sentimente, dulci nimicuri de care credeam ca am uitat. mi le-am reamintit, insa, m-a luat usurel nostalgia si va arat citeva fragmentele cu mentiunea ca tare buni sint prietenii la casa omului! fara ei n-am avea ce transforma in amintiri.

Draga Joienuta,

Azi iar m-am uitat la Bridget Jones . Cred ca am luat-o razna. De fiecare data cind nu am chef de ceva, sau de nimic....ma uit la Bridget Jones. Mai tii minte personajul ala din Enigma Otiliei pe care il chema Titi si care era nepotul lui Costache Giurgiuveanu? (fiul sora-sii) Ala care cind o lua razna zicea”acu’ pot sa ma duc sa ma legăn?” . Cam asa am ajuns si eu:”pot sa ma duc sa ma uit la Bridget Jones?”
*
Pierrot ma scoate din sarite. A descoperit un nou hobby: daca scormoneste mult in nisip se aude un zgomot interesant. Asa ca scormoneste de fiecare data cind nu are cu cine se juca...si eu dorm. Si ma scoala de 15 ori pe noapte. L-am exilat in camera de alaturi si , ca sa-mi faca in ciuda, sta mereu pe masa pe care mincam. Adica nu mereu, ca in general sta pe linga calorifer, dar cum ma vede ca intru in camera, tup pe masa, ca sa-l bag in seama.
*
Ti-am povestit ca acu’o saptamina la un curs am avut un prof care era PR manager la Luvru si care in timpul cursului se scarpina in fund?
*
Ascult un cd de la tine cu Maria Tanase si Ileana Sararoiu si Gabi Lunca. E mișto.
*
Christian a fiert conopida si a facut o duhoare in casa de imi vine sa-i arunc cratita pe geam.
*
Iaca e ora 3.08 . La noi ninge asa frumos! Poate miine va fi macar un pic de zapada...desi ma indoiesc. Da’....am fost nitzel afara acu’ 10 min, ca sa cumpar cola, ca .. în viata unei femei vine un moment cind cafeaua nu e de ajuns. Si atunci e rost de ness cu cola. Si cu ciocolata. Si am asa o stare de mișto, incit m-as dam duce într-un club, sau o discoteca sau macar intr-o dugheana cu fum de țigară si muzica la maxim. Cu fumul de țigară ma descurc si singura. Cu muzica la maxim e mai greu...Cica astea sint simptome clare de studenție, deci nu m-am bosorogit de tot. Pe de alta parte, judecind după faptul ca al meu calculator cinta « trenule, mașina mica... » pun sub semnul întrebării afirmatia de mai sus.
*
Ma gindesc sa-mi fac un implant cu silicon.
*
Speaking of proasta si inculta, i-am spart vineri la examen. Sint foarte, foarte tare! Habar n-aveam cit de desteapta sint pina cind nu am vazut subiectele pe care le-am tratat din virful pixului cu usoara mila, ca nu imi place ideea de a-mi umili profesorii care vor veni inghnunchiati in fata mea , cerindu-mi sa-i mai invat cite una alta despre legislatia europeana.
*
Ma enerveaza Christian ca in lipsa mea mi-a furat pernuta. Am o pernuta mov pe care o pun pe pat,...da’ de decor, nu de nani si el a luat-o si si-a pus-o sub fund la scaunul de la birou. Si ma dispera, ca nu pot sa-i spun ca e pernuta mea de acasa si sa mi-o dea ‘napoi, ca ...fara indoiala ca are nevoie de ea mai mult ca mine, da...vreau pernuta inapooooooi !
*
Nu stiu acum ce sa-ti mai povestesc suficient de important, dar in acelasi timp pastrind o distanta respectabila, in asa fel incit oricine inafara de tine citeste mailul sa nu intre cu bocanci in viata mea. aa ! stiu ! am facut aseara cartofi copti cu margarina, salata de morcovi, si soia cu sos. Si a fost foare bun. Mi-am spalat coverturile si covorasele si sint bucuroasa ca am gasit un detergent care are si balsam si miroase a lavanda. motanul meu e bine, sanatos, grasut. si agresiv. Aseara m-a muscat de nas si mi-a dat singele. Nu e cazul sa-ti explic ca a fost din gresala si nici sa mai spun in ce hal m-a durut sau ce fata am acuma, cu buba la nas.
*
Ti s-a intimplat vreodata sa te gindesti mult, mult la ceva si dimineata sa ti se implineasca ?
*
Miercuri , in tren , in drum spre Timisoara am cunoscut iar oameni interesanti, dar cea mai misto faza a fost ca am stat in cafenea la OMV in timisoara pina dimineata cu o tipa care e din Resita si mi-a spus despre un festival de jazz care se desfasoara de ani buni acolo intr-un sat, la care participa somitati, si despre care nimeni nu stie nimic.
*
Intereseaza-te, daca ai timp, de biletele la Rolling Stones : daca mai sint si cit costa.
*
A plecat si Atanasia la noul ei apartament. Aseara am fost sa o ajut cu bagajele si am vizitat minunata locuinta. E un apt vechi, intr-o cladire f interesanta, dar...nu mi-ar plăcea nici intr-o mie de ani sa locuiesc acolo.
*
Cu deosebit respect si calduroasa stima in fata fapturii dumitale ma inchin si ma aplec reverentios, pastrind nesecate siroaie bolborosinde de lacrimi in ochi pina in mareata clipa faustiana in care destinul ma va purta pe culmile fericrii de a fi invrednicita cu slova-ti.
A dumitale mereu umila,
Leana


p.s. Tulea ! Titi Tulea il cheama pe ala din Enigma Otiliei despre care iti povesteam in alta lettre ca se leagana , exact asa cum ma uit eu la bridget jones. Da’ am facut progrese mari. Nu ma mai uit la Bridget Jones. Si Christian mi-a adus acu’ doua zile un cd, rugindu-ma sa nu mai ma uit la desene animate. Nu stiu daca ti-am povestit, da’ intr-o noapte pe la 3, cind a ajuns el acasa m-a gasit uitindu-ma la Frumoasa si bestia .

p.p.s Daca pic examenu’ asta ma sinucid

Un comentariu:

Muguroaia spunea...

=)) ma apuc sa-ti scriu, sa stii...