joi, mai 12, 2011

probleme la conectare

azi e o zi ciudata.
m-am trezit mai tirziu decit as fi vrut s-o fac si mai obosita decit ieri, cind m-am dus la culcare. ziua a trecut parca mult prea repede, fara sa reusesc sa fac nici macar jumatate din tot as fi vrut si mi-e ciuda ca deja se insereaza. 
din nou am o senzatie timpita, pe care am mai avut-o acum ceva vreme: toata viata mea parca e o pelicula, si totul se desfasoara intr-un ritm pe care, fireste, nu eu il controlez. poate ati vazut vreodata cum se scoate mierea din faguri. aproape asa e: la un moment dat, lumea din filmul meu se invirte atit de repede, ca la centrifuga, incit nu mai rezist, si pentru ca nu am pereti de care sa ma sprijin, nici centura de siguranta,  sint aruncata din virtej. si intr-o zi, cam cum e cea de azi,  stau in afara virtejului si ma uit la el: ma uit, de fapt, la proiectia filmului in care ar trebui sa joc. adica la filmul meu, despre mine, numai ca sint in afara lui, la o gura de aer, la o pauza de tigara, la un pipi scurt. si ma grabesc, in felul meu, sa ajung la loc (asta fac chiar acum: ma grabesc sa intru inapoi in timpul meu).
daca asta va vine in minte acum, puteti s-o spuneti: poftim dovada ca-s autista!

autista pe dracu! poate descrierea mea a fost un pic prea ca in compunerile de clasa a patra, dar mai clar nu stiu cum sa povestesc. nu stiu daca e un sentiment (o traire pur interioara) sau o senzatie de ordin fizic, dar cu siguranta are de a face cu raportarea noastra la timp.  si mai cred ca fiecare avem un timp al nostru, care se ..."racordeaza" la timpul universului, sau macar la timpul celorlalti. uneori, cum a fost pentru mine ziua de azi, ne conectam total anapoda. in principiu nu e grav, dar e neplacut.


gata, am zis. acum, music, please!
(voiam sa pun un clip cu Avishay Cohen, da' mi-a iesit Axl...intr-unul din cele mai frumoase momente pe scena, alaturi de Sir Elton John si de membrii Queen, in concertul de pe Wembley in memoria lui Freddie ).

Niciun comentariu: