luni, mai 23, 2011

urasc

urasc oamenii.
nu pe toti.
urasc anumiti oameni.
urasc oamenii care
aici trebuia sa pun doua puncte, dar nu mai am chef sa ma intorc cu in rind mai sus, doar de dragul a doua puncte, plus ca pe blogul meu eu hotarasc cind se pun doua punte.
urasc oamenii care :
nu trebuia sa pun doua puncte, ca nu am chef sa enumar toate categoriile de oameni pe care ii urasc, plus ca nu e frumos sa imparti oamenii in categorii.
oricum sint mai multe.
dar azi vorbesc de aia pe care ii intilnesc de o vreme din ce in ce mai des.
urasc oamenii cenusii. ii consider sobolani si as vrea sa-i stirpesc.
ba nu!
ii consider un cancer.
ba nu-i consider deloc.
ii desconsider total.
mi-e mila de ei.
le-as da cite un cap in gura.
fireste, nu tuturor: numai celor care imi taie calea.
si indraznesc sa deschida gura in prezenta mea.
la adresa mea, eventual.
legind, va sa zica, o conversatie,...eventual!
pe care o leaga atit de strins, de unii singuri, incit firul vorbei nu se mai taie nici cu toporul.
asa ca ii las sa vorbeasca in legea lor
si ma duc sa aduc coasa.
sau mai bine ii pun cu gura pe bordura
si ii calc pe cap?


am vazut si iepuri cenusii
si pisici
si soareci
si o gramada de pasari cenusii.
si porumbeii cenusii am vazut.
dar nici unii nu-s la fel de antipatici ca oamenii cenusii,
care sint din lut.
gol

Niciun comentariu: