miercuri, iunie 08, 2011

cu masca sau fara masca

....mai de graba cu....
zilnic  cand ma ridic in capul oaselor din patul confortabil imi pun masca pe fata,
alta sau aceeasi, uneori aplic o masca usoara, naturala, alteori o masca venetiana si in cazuri extreme aplic o masca de gaze...cand scriu asta incerc sa fiu demachiat.
aplic o masca usoara cand  ma barbieresc (aici de fapt dau jos o masca) nu ma barbieresc din placere ci o fac pentru ca asa o cere eticheta si cand eticheta cere o masca, e musai sa te conformezi
aplic o masca cu tuse mai pronuntate in momentul in care salut si zambesc binevoitor toti colegii din birou desi sunt doar 3 ori 4 care ar merita
uneori nu eu aleg masca ci ea ma alege pe mine (mastile purtate se pot contopi intr-o masca noua) asta s-a intamplat cand mi-au spart hotii masina, au crezut ca o masina cu numere de franta inseamna si bunuri de valoare lasate in masina (teapa), la fel cum probabil au crezut ca daca ai o masina cu numere straine, porti costum, lucrezi intr-o cladire de birouri din sticla, inseamna ca ai bani, de asta au spart apartamentul si  au luat un leptop pentru care inca mai platesc rate.
nu dese au fost ocaziile cand am purtat masca adevarului sau mai precis masca votca, iti da curajul si puterea sa spui adevaruri despre care a doua zi ti-ai dori sa nu stii ca le-ai spus, dar totusi nu iti pare rau ca le-ai spus.
Masca venetiana sau  care "contine aroma identic" venetiana am purtat la serate private sau la baluri...imi da incredere, ma simt romantic, ma simt special, intru in poveste ma contopesc cu personajul, ma simt haios chiar... ma simt bine 

masca de gaze o aplic rar, cand trupele amice sau inamice se gandesc ca au dreptul sa calce cu ciobotele sufletul sau viata mea. o lipesc de fata si nici macar nu deschid supapa pana cand marsul trupelor nu inceteaza.

si... totusi ...cu masca sau fara masca...
.nu stiu daca e mai bine sau mai rau insa sunt sigur ca intotdeauna e cu masca
 indiferent cum s-ar numi sau cum ar arata aceasta masca sau daca o porti voluntar ori involuntar sau daca o alegi tu sau te alege ea





nota: acest articol a fost scris de unul din cei mai vechi si mai dragi prieteni ai mei,  komanel

Niciun comentariu: