joi, iunie 02, 2011

eu, cind eram mic

in primul si in primul rind, am ajuns la concluzia ca City fm il bate la fundulet pe fratiorul mai tinar, mai anemic si mai labar, Rock fm. si da, e adevarat: "din rocktombrie va exista un singur post de radio". ....doar ca ala e City. am zis!

in alta ordine de idei, de citeva zile nu mai am casti la telefon si cind merg pe strada, impotriva vointei mele, in loc de muzica, aud diverse. azi dimineata, in drum spre lucru am trecut pe linga scara unui bloc unde erau doua bancute. pe una statea un batrinel cu baston; pe cealalta, de vis a vis, un cetatean, ceva mai tinar (nu cu mult), cu pantaloni scurti si sapca pe cap. din discutia lor am prins doar o frintura:
(mai tinarul) "copiii de azi nu mai sint ca pe vremuri"
(batrinelul)"nooooooooooooooooooooooooo"
(mai tinarul)"pai, imi amintesc ca eu, cind eram mic, eram miner".




eu nu mai tin minte daca atunci cind eram mica am fost miner, dar se pare ca oricum de la o vreme incoace am  inceput sa tot uit chestii, pe masura ce  imbatrinesc. de pilda, uitasem cit de mult imi place piesa asta pina cind am gasit pe youtube, intimplator, acest clip:   (partea de intro e mortala!)

2 comentarii:

Irina Dan spunea...

"vă există" vroiai sa spui...

akritura spunea...

=))) clar! uai, potaie, mi-i dor di tini!