acest articol mi-a fost trimis adineauri pe mail de un prieten. si asa il cheama : Un Prieten. 
(nu mai spun ca e un om care mi-e tare drag ca se subintelege).

"Oricine stie ca dupa cineva “special” nu mai gasesti o alta persoana la fel pret de cateva saptamani, luni, ani, asta depinzand in special de cat de orbit ai fost de calitatile evidente a fostei fapturi partenere. Totusi, ocazional si total inexplicabil, te mai loveste revelatia: ce naiba am cautat eu langa, cu, deschizandu-ma si impartind totul cu acea persoana? Nimeni nu pare sa stie, iar tu, desi nu te consideri un nimeni, nici atat... Mai ales ca nici prietenii, prietenele tale, ori chiar parintii nu o placeau pe acea persoana, ba mai mult unii chiar nu o suportau decat de dragul tau... Si, dandu-ti seama de asta, incepi sa te trezesti din amorteala, sa simti adierea aerului, caldura soarelui, forfota din jurul tau si, inevitabil, sa-ti pui intrebarea fireasca: de ce am pierdut atat timp? Pentru ca, fie ca ne place sau nu, ne place sa ne agatam de trecut, sa avem impresia ca experienta noastra a fost unica asemenea persoanei de langa noi si ca nimeni si nimic nu va putea intelege ce s-a intamplat de am ajuns aici. 
Cu toate astea, realitatea e mult mai simpla: ceva, indiferent din partea sau vina cui, nu a mai functionat ca la inceput si unul sau celalalt s-au trezit intr-o piesa al carei final nu doreau sa-l afle alaturi de persoana de langa. Si prin asta au mai trecut milioane de oameni inaintea ta si vor mai trece cel putin la fel de multi... Asa ca, desi fiecare am trecut macar o data prin asta, ne incapatanam sa credem ca noi suntem altfel si ca la noi e diferit din simplul motiv ca e vorba de, da, noi... 
Adevarul e ca singurele lucruri certe in viata sunt faptul ca te-ai nascut si ca vei muri. Cum la fel de sigur e si ca te nasti singur si mori singur, iar restul in viata ta sunt variabile. Asa ca nu mai pierde vremea citind bazaconiile scrise de altii si respira, traieste si iubeste! In final, e singurul lucru pe care-l iei cu tine cand pleci. Oriunde :)"