miercuri, iunie 01, 2011

mie NU-mi plac copiii

mie nu-mi plac copiii, cu citeva exceptii. ca sa fie mai clar, reformulez: nu prea imi plac copiii.

eu nu sint de parere ca toti copiii sint frumosi. dimpotriva, unii sint chiar hidosi. si nu toti sint inocenti asa cum se spune. e plina lumea de draci impielitati. si nu toti sint destepti. in zilele noastre cei mai multi sint timpitei, as putea spune chiar retarzi. incet - incet se transforma in anexe ale jocurilor pe calculator, sint plini de draci si de ifose, urla, tipa, schiauna, considera ca totul li se cuvine, sint violenti si nu stiu sa se joace frumos. evident, asta din cauza paritilor cretini.
pentru ca da, dragii mei, lumea e plina de parinti cretini.

ma scot din sarite persoanele care de fiecare data cind ma prind la colt imi povestesc detalii despre cum copilul lor isi poate baga calcaiul in gura, despre cum face cacuta moale mai rar, ma enerveaza mamele care au impresia ca ele au inventat nasterea si ca pina la ele nimeni n-a mai facut plozi.ma enerveaza persoanele care insista sa-mi povesteasca diverse chestii referitoare la copiii lor care pe mine nu ma intereseaza.

dar mai tare si mai tare ma enerveaza de-mi vine sa le dau un par in cap parintii care n-au timp niciodata  de copiii lor si motiveaza asta prin faptul ca trebuie sa munceasca, sa aiba cu ce-i creste (lasindu-i , in consecinta, in grija unor bone care ii infunda cu fast food, in fata televizorului dat pe cine stie ce post de desene animate super violente, in timp ce ele cotrobaie prin dulapuri si probeaza fiecare cremusoara hidratanta din dulapiorul din baie).
ma enerveaza parintii care spun: "am asteptari mari de la el de anul viitor, cind merge la scoala. in fond, el e cea mai mare investitie a noastra."
as vrea sa-i calc pe cap pe parintii care se cearta in prezenta copiilor. as vrea sa-i calc pe cap pe toti parintii care urla la copiii lor. si mai ales, cel mai tare as vrea sa-i calc pe cap pe cei care ii bat.
ma enerveaza parintii dobitoci care nu-i invata pe copii nimic. ii dau la gradinita, la scoala, si gata, problema rezolvata.
ma enerveaza parintii care le dau copiilor sa bea cola. ...si sa pape ciocolata.  ma enerveaza mamele idioate care isi duc copii la mcdonald's.
ma enerveaza parintii care nu stiu povesti, care nu stiu nici macar o poezie pentru copiii, niciun cintecel.
ma enerveaza parintii care isi iau copiii dupa ei la petreceri care incep seara, in sali cu fum de tigara si unde muzica e tare.
ma enerveaza oamenii care fac copiii doar pentru a intra in rindul lumii sau pentru ca asa a zis doamne doamne sau pentru ca poate asa vor reusi sa-si repare casnicia, sau pentru ca sa aiba si ei despre ce vorbi la petreceri.
ma enerveaza parintii care nu stiu un lucru esential : un copil se face si se creste cu dragoste si cu responsabilitate.

nu prea imi plac copiii pentru ca sint expresia vie a hidoseniei parintilor lor idioti, iresponsabili, egoisti.
...iar exceptiile se vad mereu cu ochiul liber!

3 comentarii:

Noi,copiii spunea...

Lovi-te-ar barza!

Anonim spunea...

Si eu eram exact ca tine, acum am si eu propriul copil si ghici ce ? Sunt tot la fel :)

Anonim spunea...

E suuper ! Parca l-as fi scris eu.