luni, iulie 18, 2011

vicii, mofturi, placeri vinovate

la dublin, la my twisted sister

episodul 1

declar ca am fumat ca o serpoaica. trei zile la rind, aproape patru. (acum inchid ochii si vad fumul; parca simt tigara intre degete, inspir adinc, expir. zimbesc larg, cam tembel, apoi inghit in sec).

in a treia seara m-au palit mucii. de la lacrimi. si astea ma palisera in prealabil de la un fel de draci. care cum ar veni, s-au facut tot din cauza ca in baruri fumatul era interzis. asa ca parasit furtunos incinta bar, infipt in bot una bucata tigara, aprins si, in consecinta, am fumat: draci, lacrimi, muci,tutun, intentii bune. ulterior, ca prin minune, inveselit. brusc. busit, stricat, futut surpriza de oameni buni. c'est la vie. blame it on the smoke.

de a patra zi incolo am fumat ca o doamna: intelept, detasat, cumpatat (se include pe alocuri, in momentele cheie si fenomenul "la posta". bun, frumos, frateste, studenteste ).

executat fumat fara tutun, adica narghilea. cu pepene. galben. as putea lejer trai si fara.

din ziua a patra am redevenit eu insami: am complotat si am mintit pentru tigari. ...pe care, in cele din urma, le-am obtinut.

observatii:
exista pall mall albastru cu filtru rosu. dar exista degeaba, pentru ca e aproape gretos.  zic "aproape gretos" pentru ca in lipsa de altceva, merge.
apoi am fumat tigarile lui Bridget Jones: Silk cut.  ...care sint foarte misto.

cum ar veni (si asta), iar incepem sa numaram: azi a fost prima mea zi de nefumatoare.
si, fireste, sint nitel isterica, dar i'm used to it.
in fond, nu e prima oara cind ma las de fumat ...

Niciun comentariu: