vineri, august 26, 2011

faca-se voia Ta

faza aia cu liberul arbitru era vrajeala nu? hai, ca m-am prins!

"faca-se voia Ta!"
pentru ca oricum nu-ti pasa ce vreau eu; voia mea se face daca si numai daca e tot una cu a ta.

ok, ok, zic ca tine, fac ca tine, fac orice, orice, numai sa ma primesti la urma in rai. win -win situation.

voia Ta faca-se, pentru ca eu oricum nu mai am putere sa ma framint, nici minte limpede sa decid. sint oita ta placida. de la inceput m-ai vrut oita. fericiti cei saraci cu duhul!

eu sint mic, tu fa-ma mare. as vrea eu sa ma faci mare. sa fiu eu dumnezeu si tu sa fii om. sa mori cind iti zic eu sa mori.  sa-i omori cind iti zic eu si pe altii, ca asa am zis eu, si apoi sa te bati cu pumnul in piept , sa zici ca esti crestin, si milostiv si ca eu sint mare si bun. dar pe tine sa nu te omori singur, ca asta ti-am interzis. sa ma rogi sa-ti dau sanatate si pace si alte cacaturi , iar in timpul asta eu sa ma uit la tine scarpinindu-ma in coaie, cu gindul la dracu stie ce. in fond, de ce sa ma rogi, de ce sa-ti doresti, de ce sa-ti planifici, cind oricum am stabilit ca se face numai voia mea, nu? caca-m-as in imparatia ta! pe care n-am de gind s-o astept. si daca numai voia ta se face oricum si daca ma silesti sa imi doresc ceea ce vrei tu sa-mi doresc, atunci faca-se fix voia Ta, sta-ti-ar in git!


13 comentarii:

dracul de serviciu spunea...

Big Boss e in vacanta si oricum si-a instalat sistem anti-prost, deci nu aude scremerile unora.

akritura spunea...

si te-a angajat pe tine secretar sa preiei mesaje?

Anonim spunea...

Nu, mi-a dat canon sa fac o fapta buna: sa raspund, din cand in cand, unora pe care lumea nu prea ii baga in seama, ca sa nu se certe singuri... Dar daca tii mortis sa vorbesti cu Sefu', ia legatura cu Sfantu' Asteapta, ca tocmai face listele pentru audienta. Dracul de serviciu

Anonim spunea...

Nu-mi amintesc sa-si fi facut El personal propaganda si sa promita locuri in imparatie in schimbul atitudinii de oita obedienta, care pupa icoanele si, mai ales, decarteaza parale in buzunarele popilor. Zici ca nu se face voia ta? Ba se face voia tuturor... Lumea intreaga se duce dracului de la o zi la alta, pentru ca asa vrea ea. N-o obliga nimeni, n-o impiedica nimeni.

akritura spunea...

daca as fi pe facebook, as zice "like" in dreptul ultimului comentariu.

in alta ordine de idei, pe mine ma "roade"alta idee: expresia in sine , "faca-se" e un imperativ; desi continutul (semantic)arata obedienta, imperativul ala imi suna asa de ipocrit, incit nu stiu daca religia in sine e "cumplit mestesug de timpenie" sau credinciosii sint niste ipocriti.

Anonim spunea...

In ceea ce priveste religia, am si eu multe intrebari care ma rod. "Si nu ne duce pe noi in ispita..." Dumnezeu ispiteste??? Parca treaba asta ii revenea aluilalt. Adicatelea, dupa ce-l patramasesti din staff pentru ca a ravnit la tronul tau, ii mai iei si painea de la gura la faza cu ispititul. Asta daca ne luam dupa ce scrie in Biblie... 2. Pacatul originar... A gresit Adam, am mierlit-o toti. Tot Biblia o zice si pe asta si tot ea ne indeamna sa credem intr-un Dumnezeu bun, bland si iertator. Avem pacatosenia in ADN, ca asa vrea domnu', zic pochii. Deci din start esti predispus la pacatosenie, la calcat stramb si tot tu tragi ponoasele. Daaaar, ca sa te ierte Domnu', vii colea la parintelu, dai pomelnice (si banet) ca sa le citeasca el la slujba iar Domnu le va asculta dedicatiile prin satelit

Anonim spunea...

Pe mine asta ma roade cel mai tare: la orice pas, iti trebuie popa. Tu nu poti intra in legatura directa cu Dumnezeu ca sa-ti descarci sufletul si sa-i spui: Oups, I did it again! Am copiat la teza, am fumat pe ascuns, mi-am inselat nevasta, bla, bla, bla. Imi pare rau, na! Iarta-maaaaaa! Ntzo, nu merge... Tre sa te duci la pochi, sa te spovedesti. Contra-cost, evident. Popa iti da canon sa bati nu stiu cate matanii, tu le faci cu gandul in alta parte, cum isi fac dracii de copchii temele prin pauze, la repezeala, si te-ai scos.

Anonim spunea...

3. "Sa nu-ti faci chip cioplit si nici sa nu te-nchini lui". Bine, bine, 'nteles... 'nteles pe dracu! Ortodocsii se inchina de zor la icoane si le pupa cu/fara bale, catolicii au statuete. Nu te obosi sa iei pochii la rost la faza asta, ca au deja explicatia. N-am retinut-o, iertata-mi fie ignoranta, dar iti spun sigur ca ea exista. Alta nedumerire: Biblia nu ofera o descriere clara a lui Iisus. Zice doar ca era "bland ca un miel". De unde plete blonde si ten alb in icoane?

Anonim spunea...

Spuneai de ipocrizia credinciosilor. Cei mai mari ipocriti sunt astia pe care-i vezi toata ziua pe la biserica, sub patrafirul popii, batandu-se cu pumnul in piept ca ei cred tare mult in Dumnezeu, zbierand in gura mare ca ei tin pooooost. (asa, ca sa auda si colegu' din biroul alaturat). Mie, chestia cu postul urlat imi suna ca si cum ar trambita o femeie ca e in perioada menstruatiei.

Anonim spunea...

Oamenii de genul asta fac cele mai multe tampenii. Sub o mutra de mironosita bisericoasa se ascund rautatea si desfraul. Stiu pe cineva care asculta slujbe la office, tine pooooost miercurea si vinerea, pupa poala popii si-i pune sotului coarne interjudetene. Alta oita bisericoasa vinde alimente expirate si asigura paravan pentru unii insurati care vin cu amantele la birtul ei.

Anonim spunea...

Astia confunda credinta cu ritualul. Ideea e urmatoarea: am fost la biserica, am stat la toata slujba, am tocait toate icoanele, am stat in genuuuunchi, deci sunt credincios, aproape un sfant. Ce conteaza ca n-au inteles nik din ce citeste popa acolo, ca sunt la fel de rautaciosi, sapa in continuare pe la spate, spera sa moara capra vecinului sau sa i se strice astuia congelatorul ca nu le-a tinut si lor carnatii la racoare?

Anonim spunea...

Nu am ceva cu ideea de Dumnezeu ci cu biserica si tot business-ul cladit prin indobitocire. Credinta e iubire, toleranta, sinceritate si modestie. Restul e manipulare si muls (fraierii) de bani. Informatie de ultima ora: un popa din Tatarasi ar mai avea nevoie de un TV cu plasma pentru vila pe care a tocmai a terminat-o. Dragi cre(s)tini, apelam la mila voastra!

Anonim spunea...

Am auzit ca intr-o seara, necuratul se intorcea acasa. Era dezamagit si deprimat si i-a spus sotiei: "Nu mai am nimic de facut; pur si simplu am ramas fara munca." Sotia a fost socata, asa cum ar face orice sotie atunci cand aude ca sotul ei este somer. Ea l-a intrebat: "Cum adica ai ramas fara slujba? Tocmai tu? Este pur si simplu imposibil, deoarece domeniul in care muncesti este etern, nu se poate sfarsi. Coruptia nu se va termina niciodata. Ce anume te-a facut sa o pierzi?" Diavolul a raspuns: "Am pierdut-o intr-un mod foarte ciudat. Pur si simplu slujba mea a fost preluata de preoti, invatati, temple, biserici. Nu mai este nevoie de mine. Ce altceva pot face in afara faptului de a-i conduce pe oameni pe carari gresite. Nu faceam altceva decat sa nu ii las sa fie patrunsi de setea cautarii lui Dumnezeu. Acum acest lucru este infaptuit de nenumaratele temple si biserici. Acum nu mai pot face acest lucru, sunt deja prea multi care o fac."