miercuri, august 03, 2011

pirip parap peei

va sa zica, sint obsedata de Zaz. obsedata! maxim de obsedata, am zis. pirip parap peei.
*
in deplina cunostinta de cauza (adica i-am citit doua scremeri libidinoase  romane) declar ca nu dau doi bani pe Pascal Brucker. daca acum vreo 3-4 ani citisem Copilul divin(unde cel putin am gasit interesanta  ideea, fara sa ma cucereasca, insa, povestea in sine, ...sau macar constructia), saptamina asta  am citit  Luni de fiere si Hotii de frumusete.  in urma acestor lecturi minunate, declar raspicat , cu toata ignoranta pe care o implica aceasta afirmatie (aia e : sint o taranca, nu ma pricep la literatura, n-am finete si nici rafinament), ca Brucker e scriitorul pulii. si nu sint suficient de snoaba cit sa ma prefac ca nu m-a ingretosat.
*
in caz ca nu stiati, curcubeul este cam ca ceata, numai ca e o ceata colorata. asa a zis Manu, serios, poate chiar grav, cu toata intelepciunea lui de la aproape 2 ani. 
*

Niciun comentariu: