joi, septembrie 15, 2011

cu subiectivitate

Nu e bine sa judecam un om fara sa-l cunoastem.
Nu e frumos sa punem etichete si sa zicem "mie nu-mi place de Icsulescu", in conditiile in care noi nu-l cunoastem pe Icsulescu (nu am interactionat cu el , nu ii cunoastem opiniile).
Cu atit mai grav e atunci cind spunem "nu-mi place de Icsulescu pentru ca nu-mi place moaca lui!".
Cel mai urit si mai urit e atunci cind spunem "ma enerveaza Icsulescu pentru ca e fiul lu' Icsuloi si a lu' Icsuloaia, deci tre' sa fie ca tac-su sau ca ma-sa, deci nu-mi place de el!".
Urit, dom'le , nedrept! E ca si cum Icsulescu, junioru' , cara in spate un graunte jumatate din pacatul originar.

De aceea, mi-e foarte rusine ca trag concluzii anticipate si ca pun etichete si, cu mult inainte de a se naste un anumit bebe, afirm sus si tare ca ma topesc de dragul lui din cauza ca mi-e drag si de ma-sa si de tac-su!

Niciun comentariu: