miercuri, septembrie 21, 2011

Fall on Me

de azi nu mai exista REM. 
Toate au un sfirsit si acum au hotarit ei ca trebuie sa fie sfirsitul trupei.
Iar eu nu o sa zic nici ca e rau, nici ca e bine, nici ca imi pare groaznic de rau, nici ca sper sa se razgindeasca.
Zic numai ca ramin fan. Post-mortem, cum ar veni...

si mai am de gind sa adaug aici citeva clipuri cu piesele lor cele mai cunoscute.
cum ar fi asta, care e minunata:




sau asta (de fiecare data cind vad clipul imi amintesc cit de mult il iubesc pe michael stipe):


si asta e despre indragostelile de cind eram in liceu:


Imi pare rau ca nu au promovat suficient Collapse into Now, ultimul lor album, despre care ma bucuram acum citeva luni, cind postam piesa asta:


(care acum ma face sa bocesc ca proasta).


Asa ca mai bine ne uitam la asta:


Si pe urma ascultam asta (nu pot pune clipul intreg ca e disabled , la dracu!!):


lov you, guys!

Niciun comentariu: