joi, septembrie 01, 2011

Tudor Gheorghe - cover dupa System of a Down

Tudor Gheorghe - cover dupa System of a Down
am mai scris o data titlul, ca e bestial. parca e din Libertatea sau Can Can sau mai stiu eu ce alte raharturi de tabloide. sau sa zic mai bine:  "Tudor Gheorghe, ce-ti mai place System of a Down!" 


Ceea ce va spun acum am citit (respectiv ascultat) pe Pitici Gratis (nu e descoperirea mea, da' nu ma lasa inima sa nu spun si altora). 

va sa zica ascultati asta: 


si acu, ascultati-l si pe  rapsodul pulii neamului: 


ta-ra-raaam!

abia astept sa ma duc la karaoke si sa cint :
AERIAAAALS 
IN THE SKY
MUSCA DIN BUNICI SI DIN PARINTI!!!!

8 comentarii:

Irina Dan spunea...

si ce-i rau in asta ?

akritura spunea...

am zis eu ca e rau?

Mirela spunea...

Complet in afara subiectului, tipul de la 1:37 din inregistrarea cu Gheorghe seamana rau cu un Tim Roth al anilor '90.

Cumva legat de subiect, stii cum sunt eu subiectiva in orice privinta aleg sa fiu, Tudor Gheorghe poa' sa faca ce vrea el, tot o sa-mi placa, lucru care se aplica si aici. Pe de alta parte, Aerials imi place de aaani si ma bucur ca am avut ocazia acum s-o reascult. Ioti-ma pozitiva, hiii!:))

akritura spunea...

stai oleaca sa caut pe net sa vad cum arata tim roth. :D

Mirela spunea...

Uite-l in Four rooms ('95):

http://www.youtube.com/watch?v=oWlS4lZ5TTY

akritura spunea...

looks like ar trebui sa vad si eu filmu' asta .;;) mercik!

Mirela spunea...

A, da, ar trebui. Daca nu ai chef de ras, o sa-ti faca.

Mirela spunea...

I've got fuckin' problems. Plural.