miercuri, septembrie 14, 2011

updates (kind of...)

Nu am nimic interesant de povestit, pentru ca viata mea e un fel de luna august. 
In aceasta "minunata" vara (despre care ma bucur, oarecum, ca se termina) am reusit sa nu ma sinucid (de tot), desi inca nu sint sigura ca am facut bine. Mentionez ca am supravietuit numai si numai cu ajutorul lui Woody Allen.
Moscova mea:  premiera lui Tompa de pe 23; de fapt, deschiderea stagiunii (ca asta pare-se ca a ramas singura parte palpitanta in orasul asta plictisitor),  Midnight in Paris si Pina  (cred ca astept zadarnic: in oras la mine sint mai multe cinematografe. in toate sint rulate numai filme pentru idioti), inceputul anului universitar, gutuile. Atit. Alta Moscova nu mai am. Deocamdata. 


nota: luna august = patetic de plictisitoare




.....daaaaaaaaaaaar, mai jos e unul din motivele pentru care ma bucur ca sint vie (si ca nu fac struguri).

p.s. simbata pun muraturi!

3 comentarii:

cătălin spunea...

asa, hai ca am gasit: il cheama "Public Domain Jazz - Swiss Internet Radio", si cred ca il gasesti aici: http://www.musicgoal.com/radio-station/id/1000000692/

sau pune in winamp adresa asta:

http://82.197.165.138:80

ascultaceala placuta

akritura spunea...

multumeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesc!!!!:)

cătălin spunea...

:)
cresti mare