duminică, noiembrie 20, 2011

cu turban

Tocmai ce am iesit din baie cu un prosop albastru pe cap si ma simt un fel de fata cu cercel de perla, doar ca n-am cercel, nici perla, dar am un turban albastru si o foame de lup ratacit in padure noaptea, in cautarea vreunui iezisor obraznic. E inca devreme, dar lenea face sa mi se para tirziu. Mai am in plan pe ziua de azi cina cu parintii, o vizita scurta la matusica si un film bun inainte de somn. Si apoi somn, mult, lin, adinc, odihnitor, exact ca cel de noaptea trecuta, cind am dormit in patucul meu de la bunica.
Daaaaaar, inainte de toate, ne gindim la Freddie, care a plecat acum aproape 20 de ani. Si pentru ca inca te mai iubesc, Freddie, fix ca in prima zi, ascult melodia asta la maxim, si tzopai prin casa, si mama n-o sa ma certe, si nici tata, ca si lor le place despre tine.

Niciun comentariu: