duminică, noiembrie 13, 2011

despre risipa

In seara asta mi-am fiert in ibric numai o cescuta de vin, in care am strecurat un strop de esenta de menta. N-a nins. In noaptea asta, poate...
Azi toata ziua a fost gri, iar cerul mai avea un pic si mi se lipea de frunte: "tine-ma , te rog, sa nu cad". Dar pina sa-mi cada pe frunte, mi-a strins timplele ca intr-o menghina, inca putin si ma strivea.

Ca sa ne lamurim fara ceruri si fara metafore, toata ziua de azi a fost fix degeaba, pentru ca vremea a fost fututa . N-am fost in stare sa fac absolut nimic, desi m-am apucat de mai multe. Singurul proiect de succes a fost vinul cu menta, care chiar e bun si care chiar m-a incalzit. O duminica irosita!

Si acum ma intreb cite cam cite duminici am irosit cu tot cu cea de azi?

Si in afara de duminici, mai fac foarte des risipa de:
- lac de unghii (roz. ma dau cu el si apoi il sterg, si iar si iar pina...ma hotarasc daca sa-l las sau sa-l sterg)
- cafea (mereu ramine jumatate de cana plina, linga pat. Nu ma pot dezmetici fara cafea, dar dupa jumatate de cana imi dau seama ca sint in mare intirziere, trebuie sa ma grabesc, ma echipez in graba, mai sorb cite putin in timp ce-mi pun sosetele, si am grija ca pina la finalul saptaminii sa nu se adune chiar toate canile murdare de cafea in camera mea-pline pe jumatate-)
- cuvinte (niciodata n-am reusit sa tac la timp)
- lacrimi (eu stiu ca o smiorcaiala e buna din cind in cind, dar ...cit de des inseamna "prea des"?)
- nopti (si se recupereaza groaznic de greu)
- emotii (oare n-ar fi mai bine sa gindesc mai mult si sa simt mai putin?????????)
- curent electric (nu mai dorm cu becul aprins, dar las deschis compu', sau televizorul. Mereu am o lampa aprinsa in bucatarie.)
- timp
- ore
- minute
- dupa amieze
- weekenduri
- toamne
- dimineti
- ani

...de aia zic, nu-i pacat de ziua de azi?


Niciun comentariu: