sâmbătă, noiembrie 12, 2011

fly me , baby, one more time!

Sint acasa la mama, cuibarita in patucul din bucatarie. Am un motan flocos la cap si unul roscat la picioare. Linga mine abureste intr-o cana verde vinul fiert. Nu e nici 8. Ma gindesc la subiecte majore ale filosofiei universale, ca am de scris un eseu. Ma gindesc si la niste gogosi cu ciocolata. Dar cel mai tare ma gindesc ca in geanta mea, mare si rosie, de la marginea patului sta cuminte un pachet de tigari, kent 4,  pe care abia ce l-am inceput asta noapte. Parintii mei sint in camera alaturata. Eu sint un adult responsabil, o femeie puternica si independenta, imi pot aprinde o tigara cind vreau eu, unde vreau eu, si, mai ales, daca vreau eu, pot iesi in curte, unde nu ma vede nimeni si daca ma imbrac gros nu mi-e frig deloc!!! In plus sint o fiinta rationala: daca am nevoie de o tigara, la virsta si statutul meu, pot sa astept dracului sa ajung acasa, unde pot fuma in balconul din bucatarie, sau pot fuma in fata blocului, sau in vreo crisma, sau, daca ma infurii tare, pot fuma chiar la mine in camera!!!

Bate vintul tare.

N-am nevoie de nicio tigara.
Ascult muzici pe tubul meu.
Ma gindesc la egalitatea intre indivizi, ca am de predat o lucrare joi. Stiu ce am de spus,dar e departe de a fi bine argumentat.
Motanii mei torc. Amindoi. Cu nesimtire.Maxima.

Asta noapte am baut. Suficient, cit sa fie fun. Dimineata mi-a trecut prin cap cintecul asta. Apoi mi-am dat seama ca ma lasa rece. In afara de Michael Stipe, de care raman de veci indragostita.

Statul la cratita ajuta la intretinerea tenului. Care va sa zica, relaxeaza asa intr-un hal, de nu-ti mai trebuie nimic(in afara de o tigara, da' am depasit deja momentul asta, ...cred).

Asta noapte, la o crisma,doamna Doamna imi explica despre colegu' Colegu'(el fiind de fata): "a facut pina la virsta asta (~35) doar ce i-a placut. Scoli, sport, aviatie. Doar ce i-a placut. E un privilegiat.  Zi , ma, esti fericit, nu?" Si colegu' Colegu' raspunde: "Fericiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit? mmmmm...nu stiu. Pai, ..fericirea vine asa...de la femei!".

E o perioada in care traiesc cu muzici (bine as trai si cu tigari, dar fix acu' nu se poate). Partea neplacuta e ca nu ma pot hotari ce muzici sa pun acum, aici. Sint vreo trei melodii , fiecare cu mai multe variante. Poate reusesc sa ma hotarasc pina la urma...

As mai vrea sa-mi explice cineva de ce e mai puternica inertia decit ratiunea? Ma refer la inertia din mintea si sufletul omului.

Gata, m-am hotarit la melodie. Ia ascultati-o!





Acasa e bine. E cald, chiar daca e frig. Aici sint mica. Aici plapuma de lina ma fereste de toate relele. Si de cele din vis ma fereste!

Oare chiar ninge la noapte?

20 de comentarii:

cătălin spunea...

inertia este mai puternica decit ratiunea deoarece prima vine din obisnuinta in timp ce a doua vine din feminism. pai pe care alegem? da' daca nu e bine? da de ce sa mergem acolo? da'i ma ca nu dai in ma'ta!!!
un alt argument ar fi ca o cifa (aka betoniera) de 70 de tone....are mult mai mula inertie decat ratiune. si cum ratiunea domnului sofer vine majoritar dintre picioarele dansului....este absoulut suplinitor necesar sa sustinem cum ca ratiunea este supt inertie

akritura spunea...

inertia vine de la obisnuinta?
ratiunea de la feminism?

:) well, mai incearca vreo explicatie, Cata. Nu m-ai convins...

cătălin spunea...

inertia vine de la marime
ratiunea vine de la nietzsche

akritura spunea...

asa....

asteptam continuarea: si unde se duc (cind se duc)?

cătălin spunea...

cine sa se duca? ratiunile? marimile? inertiile? nicile? cine?

akritura spunea...

rindunelele!

cătălin spunea...

randunelele se ascund dupa chiloteii cu blanita, pentru ca blanita lor a cazut la tarfa aia de la cosmetica....arza'o'ar flocu s'o arza...si le'a lasat pe randunele goale. asa ca se ascund dupa chilotei.

akritura spunea...

mmm...interesant! dezvolta!

:)))))))))

cătălin spunea...

rectific: randunica = acea pasarica cu coada in "V". in momentul incingerii atmosferei, aceasta pasarica sezoniera de vara se urca in prima decapotabila si pleaca spre plaji uleioase si calde.

in limbaj popular, randunica este acel pasaroi care ii da muie la vrabie si'si face bagajele si pleaca. unde pleaca.....apoi numai ea stie. cred totusi ca randunicile sunt homosexuale

akritura spunea...

prin "tarile calde" intelegem cumva Venezuela? ...sau vreo alta tara in care se danseaza conga-salsa-merengue? :P

cătălin spunea...

venezuela? nicidecum. plus ca daca cumva insinuezi ca cine pleaca in venezuela e homosexual, este total eronat

conga-salsa-merengue...iarasi nu stiu unde vrei sa bati..io zic mai degraba sa zici direct opinia ta despre egalitatea V-ului randunicii cu a V'ului de supt capota in care se baga randunica

akritura spunea...

eu sint pasnica, nu bat ;;).

auzi, da'...tu ai ceva de marturisit?? (ca eu n-am insinuat nimic!!!! ) :))))

cătălin spunea...

nope, absolut nimic. imi place maneaua, si dansul din buric. cat despre rock...bai frate....io nu'nteleg nimic

akritura spunea...

huooooooooooooo!!!! citate din Bittman pe blogul meu?????????????
huoooooooooooooooooooooooo!

cătălin spunea...

bine. imi iau lopatica si ma duc sa ma joc in tarc la trei sud est c'am auzit ca o sa fie acolo si new kids on the block. poate ne jucam cu masinute de data asta!!!!

cătălin spunea...

plus ca totul a plecat de la o amarata betoniera si soferul ei cel coios...si sa mor ca nu stiu cum am ajuns la bitman....da' de fapt cine e bitman asta? e si'asta tot vreo ciocolata? sau ciocolunga?

akritura spunea...

Hopa, aflam detalii despre sofer. Perfect! Continua.

iar bitman e mai curind o ciocoscurta!

cătălin spunea...

eh, n'am de unde sa stiu subleristica facuta pe primprejurul bitumului cu numele deloc intamplator bitman

akritura spunea...

auzi, mai bine m-ai consilia despre muzici, zic.
vad ca nu prea ne-am lamurit nici cu inertia, nici cu ratiunea , nici cu rindunelele. ..nici macar cu bitman (care ma idoiesc ca are tanga roz).

cătălin spunea...

consiliere de muzici? ermmm....bine. tineti aproape!!