marți, noiembrie 22, 2011

let's twist again!

duet, ascultati-l:


au fost Michael Jackson si Carlos Santana. Am gasit clipul intimplator intr-un articol mai vechi al prietenei mele, Irina. Am ascultat melodia mai mult de curiozitate, apoi replay si iar replay si tot asa. Am dat-o mai departe, a ajuns si la Nona.Si eu am dat iar reply. Si pe urma iar.

My twisted sister, happily inlove, e asa de ocupata in ultima vreme, incit abia abia mai avem timp seara sa schimbam pe scurt amabilitati, de genul "coaie, mai traiesti?";"da. pe tine te mai doare capu'? ";"nu";"ok, ma duc la culcare";"si eu. nb".
Cu toate astea , necunoscute sint caile potaii: dracu' si numai dracu' stie cum ghiceste ea cind am corabii sub val, cind tre' sa-mi zica niste ceva, anumite cevauri numai de ea stiute, iar cind nu apuc sa vorbesc cu ea, vrajitoarea, iaca il trimite pe Maical sa-mi faca ziua mai frumoasa. Mersi, fata!

bine, stiu ca nu-i nevoie sa scriu pe blog dulcegarii dintr-astea, da' miine, poimiine, iar vorbim despre nush ce, iar ma 'nervezi, iar tipi la mine (ca tu nu stii sa vorbesti normal), si asa...ca sa ramana pentru posterioritate,si sa citesc si eu asta cind ma 'nervezi: esti un ciine bun. Da' si tu tre' sa recunosti despre mine ca fac sandwichuri bune. Ca si eu recunosc despre tine ca mi-ai dat cei mai frumosi cercei cu chitari. Da' si tu tre' sa recunosti despre mine ca ti-am facut codite frumoase. Bine, recunosc si eu ca tu sforai. Dar si esti de acord cu mine ca sint draguta, asa in general, chiar daca motanul meu ti-a mutilat laptopul. Oricum, tu esti foarte impulsiva si te 'nervezi foarte repede. Ce, poate acum nu vrei sa recunosti, nu? Si ce daca mai fac glume cu Maical? Ei, pe dracu nu-s amuzante. Uite, vezi, tocmai zici ca n-am simtul umorului. Ba am. Si ce daca imi place berea? ...multa? Pai in conditiile astea e corect sa ma faci molie? Si ce daca n-am simtul orientarii? Parca din cauza mea ne-am ratacit. Ei, na, a fost cauza mea.Si nu-s depresiva decit in cap la tine. Ba in cap la mine pe dracu!! Daca vrei sa stii am mai multe puncte ca tine la buble saga. Ce? Sa mi le bag unde????? Uite, vezi, vorbesti urit! Si eu nu-s plictisitoare, greoaie, enervanta, fixista! Si mai mai suie-te, fa, calare pe o matura si-ti ia-ti zboru' incoace, ca sa pot sa ma cert cu tine pe gura, ca mi-i dor!

Niciun comentariu: