marți, noiembrie 22, 2011

super super chuck

dragilor, am redevenit Super Chuck Norris! in noaptea asta am infruntat toate bestiile intunericului, toate stafiile, toate rozatoarele agresive, paianjenii uriasi, veninosi, vircolacii parosi, violatorii domestici. I-am luat pe toti de guler, le-am sarit la jugulara zicindu-le: pe cine crezi tu ca sperii, ba, tu Acesta? Ha? Muma padurii a tras un tipat disperat, implorindu-ma sa am mila de batrinetile ei senile, in timp ce Superman si-a murdarit maro chilotii de peste colanti. Batman, Batman, tu esti urmatorul! Da' mi-e somn, te las pe alta data.
Si mai vreau sa spun ca FEAR OF THE DAAAAAARK, FEAR OF THE DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR ...(ma rog,restu' zic baietii astia, ca doar nu vreti sa stiu pe de rost toate cuvintele dintr-un vers!!!)



p.s. n-am fumat nimic; sint la mama si acu' juma' de ora, adica fix in buricul noptii am coborit in beci dupa mere si dolveac. ...deci, daca am facut eu una ca asta, clar: ma pot inscrie oricind cu brio la gradinita, direct la grupa mare.

flaubertian, am putea spune ca super super chuck c'est moi!

Niciun comentariu: