miercuri, decembrie 28, 2011

iubiti si ciinii vagabonzi

Ziua in care m-am hotarit sa devin balerina sigur nu era duminica, pentru ca eu nu-mi tai niciodata unghiile duminica. La fel de bine, duminica nu maninc seminte de floarea soarelui. Cu toate acestea, e posibil sa fi fost totusi duminica, ca ma trezisem tirziu. Probabil eram mahmura. Duminica mi se intimpla sa fiu mahmura, dar numai atunci cind nu ma duc la biserica. In rest, maninc si seminte de floarea soarelui, nu-i problema.
Aveam geamul deschis la bucatarie . Fireste ca nu era spalat, dar nu-i problema , eu stau la un etaj mai sus, asa, chiar daca e la strada, nu se suie praful. Spal rar geamurile, oricum nu le spal niciodata duminica, si nici in zilele in care ma doare spatele. pe mine spatele ma doare daca dorm intr-o pozitie incomoda, ceea ce mi se intimpla destul de des, pentru ca de cind m-am apucat de balet incerc sa ma simt ca o lebada si de aceea dorm noaptea ca si cum as fi pe lac, cu picioarele indoite si fixate sub fund, cu nasul atingindu-mi genunchii si cu miinile coroana in jurul capului, pentru gratie. dar spatele ma mai doare si din cauza ca e iarna si ma trage curentul de la tricoul cu buricul gol. Dar mai spal geamuri si daca ma doare spatele, doar ca mai rar.
De la balcon am vazut o vrabiuta mica si draguta, cu piciorusele dragute si micute, cu care poate ea sa sara tup tup tup si cu penele cenusii-maro si cu un cioculet mic, doi ochisori draguti si rotunzi ca doua margelute, care sa caca la mine in balcon. Urasc vrabiile. Le urasc aproape la fel de mult cum urasc ciinii vagabonzi, singura diferenta e ca vrabiutele nu latra. Si nu musca, deoarece ele nu au dinti.
deci, asta voiam sa spun, ca in ziua in care m-am decis sa iau lectii de balet (omul trebuie sa le incerce pe toate in viata. De unde pot sa stiu ca n-am talent daca n-am incercat niciodata??) e ziua in care am realizat ca daca vrabiile ar avea dinti, atunci ele ar fi inspaimintatoare.

2 comentarii:

Irina Dan spunea...

Si câinii n-ar fi inspaimantatori fara dinti ? Cum ar fi sa vezi cum le curg balele fara nicio piedica, asa, printre gingii gelatinoase ? Ha ? Ca sa nu mai zic ce inspaimântatoare ai fi tu cu pene, ca o lebada delicata :)

akritura spunea...

eu am pene. de aceea mi se mai spune si Penes Cur Cana!