vineri, ianuarie 27, 2012

acte cu subinteles

dragii nostri, nu'i asa, va dorim auditie placuta in continuare si va mai asteptam pe la noi la o noua editie a aceleiasi redundante afisare. pai stai asa putin, pe cine? cine a venit acum la cine ca sa mai si astept? pai nu, am inceput prost. revin. dragii mei, nu'i asa, cum ar veni, am chemat oamenii de la minolta. cum ma care, aia cu ideile lor.

treaba sta asa: pentru ca astazi, prin ploaie si vant, si aproape cu o punga pe, ma scuzati, coaie, incercam sa ajung din punctul a (care reprezinta bucile pe burete care se invarte in jurul unui ax paralel cu maduva mea) in punctul b (care reprezinta tot un scaun, da' de data asta cu un obiectiv indreptat catre mine, in fata caruia trebuie sa ma fac serios si sa pun fix fata de bovin fermecat al secolului 21), si mi'a luat ceva timp, cu multe ganduri necurate catre stropi, ma intrebam cum ar veni: de ce cumva se face in asa fel incat in majoritatea actelor oficiale aratam ca niste meduze inspaimantate de drujba dintre picioare???

Niciun comentariu: