duminică, ianuarie 15, 2012

La Moscova, la Moscova!!!

Sint zile in care de cum te trezesti, inainte de cafea, inainte sa te speli pe fata, simti nevoia sa injuri tare tare tare, cu dumnezei, cruci, puli si toate cele.
Nu as vrea sa sugerez cumva ca azi ar fi una dintre zilele acelea. Nici nu vreau sa fac o introducere la vreun articol despre o zi care se anunta fututa si fix fututa e.
Poate o sa credeti, dimpotriva, ca am inceput asa pentru ca mai departe sa povestesc senina despre cit de frumoasa poate fi o zi frumoasa, inceputa prost. Dar nu, a fost o simpla constatare: sint zile in care de cum te trezesti, inainte de cafea, inainte sa te speli pe fata, simti nevoia sa injuri tare tare tare, cu dumnezei, cruci, puli si toate cele.

ok, acum frumos ar fi sa inchei aici,nu? adica, asa...stiintific, scriitoricesc, am zis ce-am avut de zis si pam-pam, gata. Daaaar, n-am nimic mai bun de facut,deci n-o sa inchei aici. De fapt, nu ca nu am nimic mai bun de facut, da' nu am chef sa fac nimic mai bun de atit.
Oare paragraful de mai sus e metatext? (Va place cum o fac pe desteapta?)

Da' de iarna asta fara zapada ce parere am?
Da' de protestu' de aseara devenit anti Base, unde s-au si caftit niste unii ce parere am?
De Trei surorile lui Hadji - Culea, de le-am vazut aseara la TNI, am o parere cam foarte buna. Adica mi-a cam, cum ar veni,placut grozav.
iar in continuarea programului nostru artistic, as cam avea chef de un film bun bun bun, oleaca trist, mai vechi, nu foarte complicat. Ar mai trebui niste liniste si niste pace, mi-ar placea sa nu ma intrebe nimeni nimic, sa nu curga apa la chiuveta prin urechile mele si sa nu miroasa toata casa a leustean.

In rest, toate bune si frumoase, ceea ce va doresc si voua.
Aaaa..am uitat sa zic ca ma apucasem sa scriu doar ca sa va povestesc ce mult mi-a placut Trei surori, da'm-am luat cu vorba. Si oricum, nu e nevoie de un articol intreg, e suficienta o propozitie ca sa zic ca mi-a placut grozav.

Hai noroc!

3 comentarii:

tudor alexandru spunea...

Ce anume ti-a placut?

akritura spunea...

:) abia asteptam sa ma intrebe cineva asta;))
pai, m-a convins ca si eu vreau la Moscova mea, si peste mine, ca si peste ei, ca si peste multi oameni din jurul meu,trec anotimpuri, imbatrinim, ne uritim, si asteptam sa se intimple ceva. Si pina in final am tot sperat ca vor pleca la Moscova.
Si m-a naucit actul doi, si m-au amtetit mastile, si mi-a placut cum asteptarea mascatilor a devenit asteptarea plecarii . Si erau toti asa de orbi!!!
Mi-a placut grozav Boboc! Mult mult de tot! Irina creste, si se transforma, si e reala. Si Ticu mi-a placut mult.
Mi-a placut muzica.
Mi-au placut anotimpurile.
Mi-au placut uniformele militare, mi-a placut dinamica lor, mi-a placut metadfora uniformei albe din final.
huh,o sa mai meerg o data si voi continua lista :).

aaa...si nu mi-a placut Olga. :)) Da' e buna si ea acolo ca exemplu de "daca nu faci ceva cu tine insuti, daca stai sa astepti Moscova, ia uite ce patesti!" :))

tudor alexandru spunea...

pe mine m-a lăsat rece, și m-a indispus vag