miercuri, februarie 01, 2012

Cum sa fii o adevarata diva, partea 1

Nu cumva sa credeti ca my life sucks, ca nu mi s-a mai intimplat nimic interesant, despre care as fi putut scrie. Pur si simplu am fost atit de ocupata, prinsa de viltoarea propriului sine si atit de interesanta, incit nu m-am putut desprinde din minunatenia mea si de aia n-am mai scris.
clar, da?
Da' azi fac, cum ar veni, o exceptie, pentru ca n-as vrea sa-mi dezamagesc fanii.
M-am trezit ca o diva. Era dimineata, pe la 8. Soarele moale de februarie adia peste pleoapele mele delicate, incarcate de niste machiajuri pe care le-am lasat aseara acolo, ca mi-a fost lene sa ma demachez. Pe masuta de linga pat se odihnea ambajalul de la ultimele chipsuri din viata mea, pe care de saptamina trecuta ma straduiesc sa-l dau la cos. O singura intrebare imi macina sufletul de dimineata: cum puii mei am uitat sa trag perdelele aseara, inainte sa ma schimb?? iar au vindut bilete aia de la blocul de vis a vis???
M-am ridicat din pat ca o diva, si m-am indreptat usor spre bucatarie, impirdicindu-ma delicat de unul din cei doi bocanci pe care i-am uitat in camera mea aseara, cind mi-a fost lene sa ma descalt in hol si somn sa-i duc la locul lor.
Mi-am facut cafeaua de diva, apoi am injurat folosind cuvintul "pula" de mai multe ori, deoarece cele 4 cani in care imi beau de obicei cafeaua erau in camera mea, pe masuta, linga ambalajul de chipsuri, fiecare cu ceva zat pe fund, si cu putin mucegai deasupra. Intentionam sa fac baie, ca o diva, dar pe teava de apa calda curgea tot apa rece. Bizar!
Am spalat una din cele 2 cani pe care le-am gasit in chiuveta, am turnat cafeaua in ea, apoi m-am intors ca o diva in camera mea, unde m-am cuibarit in paturica si am mai dormit aproape doua ore.
M-am mai trezit o data ca o diva pe la 10 fara ceva,ca mi-a sunat telefonul. Nu am rostit cuvinte obscene, sau nu-mi amintesc sa fi facut una ca asta, sau daca am facut-o, nu recunosc nimic. Am vorbit frumos la telefon, rezolvind, ca o diva, cu amabilitate, spirit de initiativa si mult calm o situatie profesionala de larg interes.
Ulterior, am remarcat ca imi suna telefonul din nou. Iau o gura de cafea (rece), inchid ochii ca sa-i simt pe deplin savoarea, zimbesc gingas , apoi raspund la telefon. In urma relatarilor efectuate de persoana care ma sunase, rezulta ca trebuia sa ma duc de urgenta in bucatarie, ceea ce am si facut. Bucataria s-a prezentat normal, ceea ce inseamna ca inca mai erau pe masa citeva firimituri de piine prajita si citeva coji de castravete. In balcon, insa, curgea furtunos un jet biciuitor de apa din una din tevi, pe care am controlat-o divin cu ajutorul unei manete, descoperite de mine linga apometrul de apa rece.
Am sarit ca o felina in baie, insfacind fara mila o galeata si un faras,apoi m-am intors bine inarmata in balcon (nota: centrala mea care incalzeste apa cu care fac baie se afla in balcon, alaturi de tevile care o alimenteaza pe ea). Cu ajutorul farasului am umplut de citeva ori galeata cu apa, iar cu ajutorul galetii am evacuat apa din balcon in vasul tronului de wc. Mentionez ca in momentul T1 (adica atunci cind am ajuns prima data in balcon) era oleaca de apa pe jos, de-mi trecea de ousor (ma refer la osul ala care e oleaca mai sus de laba piciorului). Cu dexteritatea-mi caracteristica am reusit ca la momentul T2 (adica atunci cind am terminat de adunat apa si de sters pe jos cu mopul) sa nu mai fie deloc apa pe jos in balcon.
Doresc pe aceasta cale sa dau un exemplu tuturor persoanelor care ma idolatrizeaza si sa le spun ca da, este posibil sa te speli pe cap in lighean, cu apa incalzita in prealabil la aragaz, in cratita in care a fost pina in momentul T3 niste supa. (nota: momentul T3 este cel in care te intrebi : eu in ce pula mea imi incalzesc apa sa ma spal pe cap azi, ca oala e murdara de supa?)
In incheiere, va adresez o melodie minunata impreuna cu un clip la care va invit sa salivati.

p.s. Pentru fani: cind incalziti apa in oala de supa, asigurati-va ca oala e oala si nu o cratita mica, in care incape apa pentru spalat, dar nu si pentru clatit.

2 comentarii:

Muguroaia spunea...

App de ultimul paragraf :)) banc:
Bula: Ioane, tu stii diferenta intre o oala si o olitza?
Ion: Nu...
Bula: Jeez...io la tine-acasa nu mai mananc niciodata!!!

akritura spunea...

good point: apa se incalzeste in oala, nu in olita! ;))