miercuri, aprilie 25, 2012

scurt, scurt...

3 chestii:
1. am vazut pe strada (pe bulevard, de fapt) azi o gradinita care se cheama "Gradinita Strumphilor"...cu PH. Adica "F" nu se mai poarta. De aceea de acum se scrie corect "phloare-phrunza- phluturas", "Phinetti", "phabrica de pharphurii", "phasole cu cirnati" si , desigur, "phalus", "phute-mă, Phănică!. 
 2. pe acelasi bulevard am mai vazut un cabinet medical care se cheama "Ochiul Diabetic". Probabil ca denumirile de "ochiul reumatic", "ochiul gripat", "ochiul constipat" , "ochiul siphilitic" erau deja luate.
 3. Mi-a dat un vecin ieri in lipht (din cauza ca sint o phata phoarte politicoasa si oarescum simpatica, asea) ca-cadou, phara nicio ocazie speciala, un teanc de pungi de plastic. Sa tot phie vreo 200, micute, de incape in ele cam un caiet A5. Albe. Si pe ele scrie ceva despre ce sa faci cind ai mincat prea mult si iti recomanda ce dophtorie sa iei pentru indigestie la burtica. Maxim, am spus!

Gata, phug inapoi la treaba! V-am spus ca o sa phie scurt, scurt, phoarte scurt.

Niciun comentariu: