luni, mai 21, 2012

revelatie

Cred ca m-am prins care-i faza cu leru'.
pe scurt:

Acum citiva ani am vazut la un tip un tricou pe care scria "Megalize Larijuana",  adica tot un fel de "legalize marijuana",  dar nitel sucit, cuvintele amestecate intre ele. Mi-am amintit azi de individ, pe urma de tricoul lui, da' nu mai stiam precis cum si ce scria. Stiam ca ceva e in crucis, da' nu mai stiam ce si cum. Si in loc sa schimb prima litera din primul cu prima dintr-al doilea (cum era, de fapt, corect) datu-mi-a prin cap sa sucesc intre ele primele silabe . Si a iesit (BINGO) "Magalize Lerijuana!". LERijuana! Asta e!
Care, va sa zica, leru-i ler...cu sau fara flori de mar. 
Sa-mi fut una, Hrusca il bate pe Marley la popou. jeap -jeap! 

si acu', sa vedem dans, maniere, voie buna, impreuna cu o maslina si-o atentie. Legalize!

Niciun comentariu: