marți, iulie 03, 2012

din tramvai

Azi am venit la serviciu cu tramvaiul 11. Intr-o statie in tatarasi a urcat o fetita imbracata intr-o rochita alba, cu palariuta pe cap, sandalute roz si ochelari. Am zimbit la ea, privind-o indelung, ca vaca, pentru ca era tare dragalasa. Avea in minuta o carte. Dupa ce a compostat biletul, s-a asezat pe un scaun si a deschis cartea. A citit din ea cit a citit si a inchis-o la loc inainte de statia urmatoare, la care a coborit.
Fireste ca m-a ros curiozitatea sa stiu ce carte avea in mina.
...si inainte sa coboare am apucat sa vad: era "Recreatia mare" de Mircea Sintimbreanu.
Pentru non -connaisseuri, asta e una din cartile copilariei mele (si generatiei mele). E o colectie de povestioare amuzante, ai caror protagonisti sint niste elevi.
Nu Hannah Montana, nu Giastin Bibar, nu Bianca Dragusanu, nu alte prostii. ...ci "Recreatia mare" de Sintimbreanu. Si de atunci pastrez un zimbet timp.

Niciun comentariu: